Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• udskiftning af afløbsrør i køkkenvasken 1.000 kr.
  • Stoppet vandløb 800 kr.
  • Toiletmontering 1.790 kr.
  • Skift af kogeplade 1.300 kr.
  • Jeg skal have gravet et aflangt bed på ca 5x1 mtr. Jeg kan selv ligge ukrutsdug osv, det er kun udgravningen jeg ikke kan. Der er lidt rødder fra hækken. Jorden er en blanding af jord og sand, mest sand. Der skal ikke graves ret dybt. Jeg har en spade og en skovl, men andet har jeg ikke. Det er ikke så stort et stykke der skal graves, så jeg tror ikke det tager ret lang tid. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Crash beskyttelse?
  • #1   7. sep 2008 Aldrig noget der er 100%, men crashpads tager mindre styrt, men kan ved højre hastigheder risikere at grave sig ned i jorden og få kværnen til at flippe rundt. Men ellers tager de af for rammen og motordæksler. Dette er ikke fra test, men fra egen erfaring.

Et godt bud på at sikre sin kværn bedst muligt er crashpads, frameprotectors, bobbins ved for og baghjul. Stikker tanken ud til siden, så er et sæt tanksliders også en god ide.

Jimbo

• #2   7. sep 2008 Har du ikke kasko på din cykel ???

For så har jeg godt nok svært ved at se hvorfor du skulle lave noget der beskytter den cykel..

• #4   7. sep 2008 Det giver så også forsikringen en grund til at undgå at skifte dele som skulle havde skiftet...
    Og lad nu vær med at kom med en eller latterlig undskylding om DIT forsikringsselvskab ikke er sådan, jeg har ca lavet små 1000 forsikringsskader.. Og tro mig, de gør ALT for at slippe for at betale.

Jeg har en gang haft en skade hvor framesliders var fastgjordt i motorophænget. Jeg havde sagt til taksatoren jeg IKKE ville samle cyklen da jeg havde en god formemmelse af ophænget var beskadigede.
    Efter 9 mdr fik jeg lov at skifte stellet og som jeg havde sagt var der revner på bagsiden. Og sammen grund har jeg IKKE anbefalet gadekøre at bruge framesliders siden.. Og ved fra andre motorcyklermekkaniker at de også har oplevet tilsvarende.

• #6   7. sep 2008 Jeg kan jo kun fortælle hvad jeg selv har være ude for.. Men den sag jeg skrev om er også ca 8 år gammel..

• #7   7. sep 2008 Hvad med nogle links til steder og sider hvor crashpads forhandles gerne i diverse farver.
    HAR GOOGLET

Kommentér på:
Crash beskyttelse?

Annonce