977 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
5 Svar
Crash beskyttelse? Crash beskyttelse?
Kan man beskytte sin cykel ordentligt??
Er der nogle test, som viser at hvis man benytter sig af crash pads, diverse steder, så smadrer man ikke cyklen slemt, ved et styrt??
Da min væltede, var det styret som slog stellet skævt....
0 synes godt om
mar 2008
Følger: 27 Følgere: 25 MC-er: 1 Emner: 70 Svar: 1.025
Et godt bud på at sikre sin kværn bedst muligt er crashpads, frameprotectors, bobbins ved for og baghjul. Stikker tanken ud til siden, så er et sæt tanksliders også en god ide.
Jimbo
dec 2007
Følger: 69 Følgere: 90 MC-er: 16 Emner: 64 Svar: 3.001
For så har jeg godt nok svært ved at se hvorfor du skulle lave noget der beskytter den cykel..
dec 2007
Og lad nu vær med at kom med en eller latterlig undskylding om DIT forsikringsselvskab ikke er sådan, jeg har ca lavet små 1000 forsikringsskader.. Og tro mig, de gør ALT for at slippe for at betale.
Jeg har en gang haft en skade hvor framesliders var fastgjordt i motorophænget. Jeg havde sagt til taksatoren jeg IKKE ville samle cyklen da jeg havde en god formemmelse af ophænget var beskadigede.
Efter 9 mdr fik jeg lov at skifte stellet og som jeg havde sagt var der revner på bagsiden. Og sammen grund har jeg IKKE anbefalet gadekøre at bruge framesliders siden.. Og ved fra andre motorcyklermekkaniker at de også har oplevet tilsvarende.
dec 2007
jun 2006
Følger: 9 Følgere: 7 MC-er: 1 Emner: 14 Svar: 336
HAR GOOGLET
Crash beskyttelse?