{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Eksempel på foto ved blitz {{forumTopicSubject}}

Så klappede fælden sgu.

Blev blitzet i april og 1-2 uger efter fik jeg en bøde i e-boks.
1.800 kroner ved målt hastighed på 65 km/t i en 50 zone.... Ups...

Billede lagt op som dokumentation på at de kan fotografere begge veje.
Dette var en lille "trefod" som var sat op i vejkanten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte to stikkontakter og tilkobling af en yderligere stikkontakt med lyddæmper. Desuden tilkobling af tre spotlys. Jeg laver selv huller til spot og køber materialer. Hvad er prisen? 1.500 kr.
  • Hækkeklip 750 kr.
  • Tilslutning af elkomfur 600 kr.
  • Trimme træer til 1.000 kr.
  • I need someone to fix the light cables (remove one and install 3 others) 730 kr.
  • Opfyldning af sand i højbede 890 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eksempel på foto ved blitz
  • #1   6. maj Og billedet af nummerpladen...

profilbillede
  • #2   6. maj Du er jo en skidt knægt. smiley

• #3   6. maj Det er jo bare ikke så nemt at identificere føreren af mc??

• #4   6. maj De behøver ikke at identificere føreren. De kender ejeren og sender bøden til dem. Hvis det er en anden som har kørt på cyklen, har ejeren pligt til at indmelde vedkommende. Hvis ejeren ikke kender føreren, må man anmelde et tyveri.

• #5   6. maj Tak for bevis materialet smiley ..jeg har selv prøvet det engang og der var ingen der ville tro på det smiley

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
    #6   6. maj #4 - Korrekt så længe man er under klip grænsen.

Står føreren til et klip i kortet, så SKAL de kunne bevise hvem der førte MC'en, og de kan ikke give dig klippet bare fordi du ejer den.

• #7   7. maj Ærgerligt at den ikke var blevet meldt til Saphe, eller at du ikke kørte med Saphe.
    Saphe virker heldigvis i Apple Carplay, og appen virker fint til navigation.
    Hvis man kunne abonnere på Saphe gennem TomTom, så advarslerne kom på TomTom, ville det være perfekt.
    65 er jo ikke uforsvarligt på stedet, ellers ville de ikke have sat bødevognen op, da de fleste kører forsvarligt efter de faktiske forhold, bortset fra skiltene.

• #8   7. maj Hvorfor investere i Saphe eller lignende? Hvorfor ikke bare køre efter reglerne?

• #9   7. maj Jeg vil hellere køre efter de faktiske forhold, det er langt mindre stressende end at rette sig efter hastighedsskilte, der ville passe til "skjult kamera".
    Det koster også mindre end en halv af de billigste fartbøder om året.

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 294 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
    #10   7. maj #8 - Jeg hverken har en, eller ønsker at få en Saphe.

Hvis ikke jeg er opmærksom nok til at spotte vejskilte, må jeg jo bare betale for det - men jeg er ikke bange for konsekvens, i modsætning til mange andre. smiley

• #11   9. maj Ikke at jeg vil opfordre til ulovligheder. Og jeg mener at man man skal overholde fartgrænserne (...og det her er også bagatel i min verden, men selvfølgelig er det for stærkt...)
    Men rent teoretisk, hvad sker der så hvis man siger:
    Vi var 3 ude og køre sammen, og vi byttede cykler undervejs flere gange.
    Vi ved det var én af os, men vi kan ikke identificere hvem som kørte på netop det tidspunkt.
    Hvad sker der så?

• #13   10. maj Ahhh, så det gælder om at køre mere end 30% for stærkt, for så skal ejeren ikke bare automatisk bare betale bøden. Og man behøver ikke udtale sig:

Du er som ejer af køretøjet ikke forpligtet til at give oplysningen i følgende tilfælde:
    Hvis du selv har ført køretøjet
    Hvis du har overladt køretøjet til en person, der ikke lovligt kunne føre køretøjet, fx hvis pågældende ikke havde gyldigt kørekort

Dvs. at man altid skal køre meget for stærkt på MC, for så er det politiet der skal bevise hvem føreren var....!!!! Let the party begin smiley

• #14   10. maj Hvis man ikke bliver målt, er der ikke sket nogen lovovertrædelse - alle er glade.

Kommentér på:
Eksempel på foto ved blitz

Annonce