Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor sløre nummerplade?
  • Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

Følgere: 292 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 66 Svar: 20.922
    #1   8. sep 2008 Jeg slører altid min, da jeg synes det er rart at der ikke kan trækkes paralleller mellem de ting jeg laver på video, og så min MC.

Der er ingen grund til at skilte med hvem man er...

• #3   8. sep 2008 Jeg tænker osse bare på annoncer til salg?
    De kan da ikke give en bøde bare fordi du siger: "Hold kæft jeg kørte langt over fartgrænsen på motorvejen idag"

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#4   8. sep 2008 Don T - Hvordan skulle du dog også få bekræftet at det reelt set er derfor?

Det kunne da sagtens være tilfældet, så hvorfor friste folk unødigt?

• #8   8. sep 2008 hvorfor ikke bare følge efter en i byen så. Så er der osse stor chance for man ikke skal rejse så langt for at stjæle den

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#9   8. sep 2008 Det er nu ikke så nemt at finde folk bare på en nummerplade, men det ville være forkert at kalde det umuligt.

I og med det er muligt, vil jeg som sagt ikke friste folk unødigt - så derfor fortsætter jeg med at sløre min nummerplade til tid og evighed...

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#11   8. sep 2008 "Dårlig og ubrugelig", er jo kun din mening.... smiley

• #14   8. sep 2008 Kan godt være der ikke sker noget ved at nummerpladen er læselig men der sker heller ikke noget ved at sløre den.

I kan da bare gøre som i lyster. Det er frivilligt. -Så hvad er problemet i, at andre slører deres plade?

Her tag nogle tudekiks og tør øjnene..
    http://www.kinagrill.dk/

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#16   8. sep 2008 Folk der smider kinagrill.dk linket, burde have en http://mgg.dk/roligan/pic_klaphat.jpg

• #17   8. sep 2008 Hehe...Tak for det Simon...

• #18   8. sep 2008 Sys da osse folk kan gøre som de vil. Var bare nysgerrig da jeg ikke kunne se pointen

• Sajmon ™
    Online Tilmeldt:
    mar 2004

#19   8. sep 2008 Hvem er Simon?

• #20   8. sep 2008 Folk kan da gøre, hvad de vil, personligt opfatter jeg det som paranoia.

De professionelle tyve har helt andre og effektive måde at spotte bestillingsgods på, og grundlæggende kører jeg kun som jeg vil være bekendt smiley

....altså kun med relativt små synder:-)

• #21   9. sep 2008 Jeg kan ikke se hvorfor det skulle være et problem at man IKKE kan se nummerpladen..... det er da fuldstændig ligegyldig hvad nr der står på den.... (med mindre den er udenlandsk for så er det snyd hehe )

Til gengæld opdagede jeg nogen der var i gang med skruetrækken på min gamle mc.... de nåede at stikke af men politiet fik dem fanget kort efter... forklaring ?? de havde set den her på MCG og sporet nr.pladen....

og ja det ER nemt hvis du har nr.pladen og du kender en i bankbranchen - revisorbranchen - politiet ! mv.... så er det nemt at slå op hvem ejeren er...

hvad ville du gøre hvis du var tyven ? tage den du stille og rolig kunne søge ud på MCG, se alle data og se pladen på eller den der lige suste forbi på vejen ......

og ja jeg er paranoid smiley det bliver man når man har været tæt på at få sin elskede mc stjålet ! og prøver de igen får de sku nogle baaank smiley

• #22   9. sep 2008 Det ER nemt at få slået op, hvem der ejer den og den nummerplade, hvis du har de rigtige forbindelser.

Det er nu ikke på grund af risikoen for tyveri, at jeg har sløret min nummerplade - det er mere fordi en eller anden klaphat som har fået en bule i sit køretøj, ikke bare googler en eller anden tilfældig nummerplade på nettet (som kunne være min), og sige at han fik taget et nummer på idioten som gjorde det og det... såå!!

Bare kald mig paranoid - jeg er ligeglad, men jeg har det bedre når min plade er sløret - basta!!

• #23   9. sep 2008 Det er nu en gang nemmere at sidde eks her og surfe efter den mc man vil stjæle end det er at følge med ud over land. smiley

Det skader ikke at sløre hvis man vil, og i der ikke vil: SÅ LAD DOG VÆRE!!!!

smiley Jannik...

• #24   19. apr 2009 ja..................

Kommentér på:
Hvorfor sløre nummerplade?

Annonce