1.346 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
7 Svar
Afgift retur fra skat ??? Afgift retur fra skat ???
Hej - er der nogen der selv, eller kender nogen der har fået noget af betalt afgift tilbage på MC pga. genberegning af afgift efter de nye afgiftsregler
jeg tænker på overgangsordningen, og den tekst SKAT har på deres hjemmeside vedr. biler ( skulle også gælde for MC )
her er teksten, kopieret direkte fra SKAT
Private
Som privat skal du ikke foretage dig noget efter ændringen af loven. SKAT vil automatisk tilbage- betale afgiften til dig, hvis du har importeret brugte biler fra udlandet, og hvis du efter lovændringen har krav på at få afgiften tilbage.
0 synes godt om
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.501
Du skal dog kunne dokumentere at den bliver ført ud af landet, og SKAT snupper 15% af afgiften selv.
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 5 Emner: 9 Svar: 222
det handler ikke om export - men om at der er kommet ny lov om importafgift ( og måden den beregnes på ) i april i år men med en overgangsordning et år tilbage
det ville du også have set hvis du havde læst mit indlæg ordentligt
mar 2006
Følger: 28 Følgere: 30 MC-er: 2 Emner: 42 Svar: 500
mar 2004
Følger: 53 Følgere: 53 MC-er: 5 Emner: 149 Svar: 439
så jeg har ikke fået dem tilbage, men sluppet fro at betale dem.....
Hilsen Esben
maj 2007
Følger: 18 Følgere: 18 MC-er: 5 Emner: 41 Svar: 676
feb 2007
hvis du nu selv gad læse indlægget var det ikke nødvendigt at skrive alting flere gange men her er det så en gang mere
der er kommet ny lov om importafgift ( og måden den beregnes på ) i april i år men med en overgangsordning et år tilbage
det ville du også have set hvis du havde læst mit indlæg ordentligt
feb 2007
har du klaget over afgiften ??
hvornår har du betalt afgiften ??
Afgift retur fra skat ???