{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.595 visninger | Oprettet:

Sikke noget ged! (min hjelm) {{forumTopicSubject}}

Gik fra en Shark RSR2 størrelse XL til en schuberth s1 pro i størrelse L fordi min gamle shark var blevet købt for stor.

Nu har jeg så haft min s1 pro og den har jeg vel kørt 1000km med, nu er den dælme også blevet for stor!!! den sad ellers temmelig stramt i starten... men den har åbenbart givet sig temmelig meget eller også har jeg fået mindre knold?

Så inde på Schuberths side at S1 Pro laves i 2 skal størrelser, hmmm tænkte jeg så, måske man kan få andre (større) puder så det bliver til en størrelse Medium... men nej, skal størrelsen skifter nemlig mellem M og L ....

Hvad fanden gør jeg så nu... er dælme skide træt af det... Håber nogle har en god ide...

(har prøvet at køre med en hjelmhue hvilket ikke er nok).


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikke noget ged! (min hjelm)
Kommentér på:
Sikke noget ged! (min hjelm)

Annonce