389 visninger
|
Oprettet:
Gearindikator {{forumTopicSubject}}
Hej.
Kan man uden problemer montere en gearindikator på en Honda CBF 600 N fra 2009? Skal det monteres i diagnosestikket (og hvor sidder det), og passer stikket direkte i eller skal man have noget specielt?
Og hvilken gearindikator skal man købe?
PÅ forhånd tak.
feb 2009
Følger: 1 Følgere: 2 MC-er: 4 Emner: 1 Svar: 239
https://bike-netshoppen.dk/shop/471-cbf-600/40713-healtech-gipro-g2-gearindikator-cbf-600-08-12/
Gearindikator