1.156 visninger
|
Oprettet:
Nyt BAGDÆK {{forumTopicSubject}}
ja jeg har fundet en dejlig gips skrue i mit bagdæk. Nogen der har forlag til eller har gode erfaringer med et sted omkring Roskilde ?
Cyklen er en Suzuki Gsx-r 750 K8
Mvh. Morten
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 7 Svar: 17
Online Tilmeldt:
mar 2004
Følgere: 295 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.647
sep 2007
Følger: 31 Følgere: 30 MC-er: 5 Emner: 126 Svar: 1.417
Navn Morten hmmmmm.... ??? hehe
Nyt BAGDÆK