{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.353 visninger | Oprettet:

wheelie i kolonne kørsel...... {{forumTopicSubject}}

var lige ude og køre til en polterabend i går vi var ca 10-12 cykler, 2 cykler midt i kolonnen mente så lige de skulle køre på baghjul rigtig mange gange med det resultat at jeg kørte min vej da jeg ikke gad styrte hvis det skulle gå galt for dem..... er det mig der er helt galt på den eller er der mange der er blevet for smarte og ikke tænker sig om når de kører i kolonne?????????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  wheelie i kolonne kørsel......
  • #1   20. sep 2008 synes jeg helt klart er en respektabel holdning du har der, så min opbakning har du da

• #2   20. sep 2008 enig ... ligner ikke noget .. .

en ting er egen sikkerhed og liv og førlighed ... det må man sku selv stå for

en anden er andres...

busa out

• #3   20. sep 2008 godt troede sku lige det var mig den var helt gal med;O)

• #4   20. sep 2008 vi har før sendt folk hjem i århus, fordi de ikke kunne køre ordentligt når vi har været på polterarbejdsture

• #5   20. sep 2008 Det har jeg heldigvis ikke oplevet - men ville nok have gjort det samme som dig!

• #6   20. sep 2008 Dækskifteren (aarhus)(R1 til salg) . ..... tja nu var jeg bare med som det tynde øl men hvis det var meg der stod for det var de da også blevet bedt om at køre en anden rute end os andre:O)

• #7   20. sep 2008 Jeg er klart ening når man kører kolonne kørsel kører man pænt

Hilsen Henrik

• #9   20. sep 2008 Tåber.

• #10   20. sep 2008 I det hele taget så er der alt for mange herhjemme der ikek fatter at køre i kolonne. Det er sjældent jeg gider kolonne netop fordi folk enten kører for tæt eller skal spille smart

• #11   21. sep 2008 har jo ikke noget at gøre om de har styr på det selv prof. går det galt for en gang imellem....

• #12   22. sep 2008 Nu er det jo ikke muligt for andre end dem der var til stede at bedømme om det i situationen var forsvarligt eller ej. Og om der var lagt op til en stille og rolig tur i samlet kolonne eller ej.

Men som alle svarene jo fint viser så er det jo nemt at dømme folk på forhånd.

Der var på intet tidspunkt der blev kørt på baghjul med folk tæt foran, eller situationer hvor det var farligt for andre. Vi var med for at give bruden en god oplevelse og lave lidt larm og show. Det fik vi også en tak for af manden der havde arrangeret turen bagefter og bruden havde haft en god oplevelse. Derudover var der ingen af de andre der var andet end interesseret i at høre om vores maskiner og sige tak for godt show.

Men nu er det jo altid nemmere at hænge folk ud på et offentligt forum frem for at komme og sige det ansigt til ansigt. Det andet ville jo ligefrem kræve en smule mandsmod.

• #13   22. sep 2008 jesper der var ingen der blev hængt ud

og det har INTET med at gøre om man dømmer folk på forhånd, det har noget med holdning at gøre, man skal tænke på at dem som sidder på bagsædet ikke har samme indstilling til om man vælger eller ej, og de har jo sikkert heller ikke samme mængde tøj på som føren

så derfor synes jeg det er utilstedeligt at gøre i sådan en situation

• #14   22. sep 2008 Ja det er så din vurdering som du tilsyneladende kan komme med uden at have været tilstede og set hvordan det foregik. Men vi var på intet tidspunkt mere til fare for bruden end al den anden almindelige trafik på vejen.

Hvis hensigten med at være forarget over det vi lavede var at være bekymret for brudens sikkerhed, skulle man nok være mere bekymret over hastigheden på den cykel som hun var passager på eller hendes påklædning.

Men hverken bruden eller andre var mere til fare end de ville have været på en hvilken som helst anden tur på motorcykel. Men det er nemt at blive forarget og nemt at stemme i. Vi kan jo blot lære at vores opfattelse om hvad der er forsvarligt varierer og derfor er der måske ikke plads til begge vores opfattelser af hvordan man fører motorcykel i den samme kolonne en anden gang.

• #15   22. sep 2008 jesper har sendt dig en besked for vil da meget gerne sige det ansigt til ansigt.....

Kommentér på:
wheelie i kolonne kørsel......

Annonce