161 visninger
|
Oprettet:
MC-Sko Alpinestars Faster-4 {{forumTopicSubject}}
Hej folkens
Er helt ny i dette mc univers, faktisk så ny at jeg stadig er i gang med kørekortet.
Er blevet træt af at låne fodtøj af min kørelærer, så nu vil jeg have mine egne.
Har kig på dem her:
https://www.xlmoto.dk/product/mc-sko-alpinestars-faster-4/PM-4984322?colour=black_white&sizeshoes=46&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=23573840296
Pæne er de jo, men er der nogen af jer erfarne kører der har erfaring med kvaliteten ?
Ser frem til at høre om jeres erfaringer.
Mvh Henrik
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.914
Men er det kun sko, så vil jeg bestemt ikke anbefale dem.
Køb nogen støvler der går op over anklen. De er meget mere sikre hvis uheldet er ude.
jun 2004
Følger: 4 Følgere: 216 Emner: 105 Svar: 3.914
Jeg ville ikke købe dem, men valget er dit.
jun 2020
Følger: 1 Følgere: 8 Emner: 3 Svar: 9
Så vil nok sige fortæl os lidt om hvad du har af planer, for kørsel, hvor ofte, længere eller kortere ture, hvilket vejr og ikke mindst type af maskine
okt 2008
Følger: 460 Følgere: 67 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 225
sep 2026
Følger: 9 Følgere: 1 Emner: 1 Svar: 1
Tanken er nok at holde sig på Sjælland i første omgang, men der regner det jo også af og til, så at finde nogen der kan tåle det må være en selvfølge.
Har været ude og prøvesidde en Honda Africa Twin, Yamaha Tracer 900 gt og en Suzuki V Strom i dag hos MC-X i Næstved.
Så det er i det segment jeg går og kigger.
Følgere: 297 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.658
jan 2015
Følger: 1 Følgere: 19 Emner: 4 Svar: 756
Og snørebånd....!!!! Det er no-go i min verden.
Snørebånd går op på motorvejen og kommer i kæde og tandhjul, så kan det nok være du får trukket foden af fodhvileren ( måske der er noget sikring).
Og så vil vind og vand slaske op på fronten.... bagudvendt side lukning er godt.
Nææææ jeg er lidt skeptisk som du kan høre.
Ca. 35 års erfaring.....!!!!
okt 2008
Følger: 460 Følgere: 67 MC-er: 6 Emner: 8 Svar: 225
jan 2015
https://louis-mc.dk/produkt/mc-stoevler-daytona-road-star-gtx/
Noget dyre, med gode.
Dog er gearskifte belægningen oven på foden noget skrammel.
Allerede efter ca. 25 år flækker det og falder af.
Man kan dog bare sprættet syningerne op og fjerne det hele og så køre uden.
jan 2015
Og set forskellen på hvordan det ser ud med og uden ordentlig tøj.
Men man vælger jo helt selv.
Følgere: 297 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 126 Svar: 20.658
Hele ideen med MC fodtøj er at beskytte anklen både mod slag og asfalt eksem, og folk der har skader på deres ekstremiteter, dvs hænder og fødder, vil helt sikkert allesammen ønske de havde gjort noget anderledes for at forebygge skader.
Andre bør lære af det, i stedet for at komme med snotdumme kommentarer som dig - åbenbart fordi du har en eller anden mærkelig trang til at måle penis med folk på internet fora...
feb 2013
Følger: 5 Følgere: 31 MC-er: 1 Emner: 5 Svar: 2.033
Mange år siden. Har kørt ekstremt meget siden.
Meget lidt er ændret.
Jeg kører stadig gerne friskt nåe jeg bare skal en kort tur og har taget de sko på jeg ska ha på når jeg kommer frem.
Det har en enkelt gang kostet et par meters glidetur på ultra grov asfalt med anklenknoglen som det ene kontaktpunkt med jorden, gedeskindshandskerne de to andre. Al kød blev skrabet af ned til knoglehinden, som åbenbart er ret resistent, for den tog ikke synderlog skade. Jeg kørte i kondisko. Der gik omkring et halvt år med periodevis betændelse i "såret" før jeg kunne have sko på igen, da enhver kontakt med "såret" var utåleligt.
Det var 4 år efter jeg fik most min fod iført nike airforces.
Jeg har gode støvler.
Men jeg ku godt tænke mig sådan et par du linker til også.
De ka tåle en glidetur på anklerne og man har lidt tå-beskyttelse.
Men hvis jeg var dig ville jeg købe en lidt mindre sexy og lidt mere sikker støvle til at starte med. Bare lidt.
MC-Sko Alpinestars Faster-4