Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tyveri forsikring
  • #1   26. sep 2008 Er det ikke inventar i evt garage og dækket af indbo?? Jeg hører lige med her..

• #2   26. sep 2008 Jeg har fået fortalt at indbo ikke dækker, så snart det var noget med stelnr. og det var hos tryg og topdk. jeg forhørte mig

• #3   26. sep 2008 Din indbo dækker normalt ikke af den grund som du selv nævner. Nogle ganske få selskaber er villige til at tegne en speciel forsikring, så den er dækket, ved dog ikke hvilke selskaber. Brug søgefunktionen her i Forum - emnet har været oppe flere gange!!

• #4   26. sep 2008 hvis der findes sådan en forsikring, er vi mange der gerne vil høre om det LYTTER

• #6   26. sep 2008 Jeg har prøvet at søge herinde og syntes ikke rigtig jeg kunne finde noget om det

• #7   26. sep 2008 Hvis du åbner et firma og har en fast prøve plade kan du forsikre. men kun hvis den står aflåst i en garage........

• #10   26. sep 2008 du skal have dem samme forsikring man bruger til crossmaskiner, en tillægsforsikring til din indbo, den er ikke ret dyr. Man skal bare lige vide at den er der

• #11   26. sep 2008 jeg siger pænt tak til alle der gad at svare nu vil jeg så prøve at ringe lidt rundt. he he

• #13   26. sep 2008 Hej.
    Jeg har lige spurgt mit selskab (TRYG) og man kan sagtens lave en tyveri forsikring på en cykel uden afgift (banecykel)

Det koster 15 promille af den sum man vil forsikre den for. Og så skal den stå i afløst rum. som skur eller lign.

• #14   26. sep 2008 og hvad koster sådan noget? - har også hørt man kan tegne det som lidt lige som en værktøjsforsikring.

lytter lige med hvad folk har af erfaring.

• #16   26. sep 2008 Mange selskaber vil ikke røre den hvis det er uden plade,har dog haft min forsikret ved tryg på denne måde,men som flere skriver går den ikke ind under indbo,det er der faktisk meget der ikke gør,feks alle de stumper mange har liggende til mc såvel som bil ,eks vinter/sommerhjul.jeg blev personligt meget overrasket da mit selskab sagde at stumper til bil/mc kun er forsikret hvis det er monteret

• #18   27. sep 2008 Tjaa

Det er jo nok værd at undersøge om de forskellige selskaber har meget forskellige dækninger,jeg ved bare at hos mit eget selskab prøvede jeg at få nogle af mine stumper dækket inden de var monteret,det kunne ikke lade sig gøre,,så jeg lå inde med stumper for +100k som ikke var dækket,ingen god fornemelse,iflg min forsikringsmand er det helt normalt at auto/mc stumper der ikke er monteret heller ikke er dækket på nogen måde,heller ikke aflåst forsvarligt,det er jo heller ikke specielt fedt med feks de dyre sommerruller til bilen.

julle

Kommentér på:
tyveri forsikring

Annonce