{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
702 visninger | Oprettet:

Kontaktet af en fra udlandet... {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo min XJ 900 tilsalg både her og på den blå. Nu har jeg fået en mail fra en mrs Victoria som skriver på engelsk, at hun kommer til Denmark og vil købe en mc til hendes søn. Den blev sorteret fra som uønsket mail, så jeg er lidt i tvivl om hvad det er for en person og om det er reelt nok....... Er der nogen der har hørt om det er sket for nogen andre og om man kan stole på det????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kontaktet af en fra udlandet...
  • #1   2. okt 2008 Hvis du er meget heldig, så får du måske besøg af Victoria. Og så vil hun købe din mc og betale med en dækningsløs check.
    Det lugter langt væk efter fup og fidus.
    Hvorfor skulle hun købe en cykel i Danmark hvor de er langt dyrere end i alle andre lande?

• #2   2. okt 2008 Det skal jo siges at cyklen står uden afgift.... men ja det lugter lidt.....

• #3   2. okt 2008 Hehe.
    Jamen det lyder helt logisk, at tage til Danmark for at købe en kværn (med eller uden afgift). NOT.

Næh, jeg tror jeg helt sikkert, at det er det gamle bedrageri triks...

• #4   2. okt 2008 Jeg har en keyboard til salg på gul og gratis, den var der osse en "Victoria" der ville købe til sin søn, gul og gratis advaret mod køber
    fra udlandet da det tit er fup og fidus.

• #5   2. okt 2008 sig der ligger en bank dernede på hjørnet... kontanter venligst

no dough no bike ...

og smil hvis du får pengene ... smiley

busa out

• #6   2. okt 2008 Hej. Har prøvet det samme som dig med en kontakt fra udlandet på en mcannonce, vedkommende ville købe ubeset med en check, jeg skrev tilbage at jeg kun modtog kontanter, hørte derefter aldrig mere. Har også hørt et eksembel hvor de betaler med en check der er dobbelt så stor, får så vedkommende til at sætte det for meget betalte retur. Der går nemlig ca 1 måned før din bank opdager at checken er dækningsløs. Hold fingrene langt væk fra sådanne kontakter. Skriv evt tilbage at du kun modtager "cash". Så hører du garanteret ikke mere. Mvh Karsten

• #7   2. okt 2008 Tror ikke du skal satse på Victoria som seriøs køber. "hun" vil da sikkert gerne have cyklen, men pengene kommer du til at kigge langt efter ved en evt. handel.

Så hvis jeg var dig, ville jeg slette mailen og afvente en seriøs og dansk køber.

• #9   2. okt 2008 ja hvis hun var så seriøs ringede hun nok på anonccen . gider generalt ikke handle med folk der ikke vil snakke med en personligt. og ja når jeg handler hedder min bedste ven CASH only

Kommentér på:
Kontaktet af en fra udlandet...

Annonce