1.955 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Erfaringer med CMSNL.com ? Erfaringer med CMSNL.com ?

Jeg har bestilt et par småting til min kawa fra denne her side d. 20 september. Og ifølge dem har de alle delene på lager de er bare ikke blevet "processed" endnu...

Kan det virkelig tage 14 dage at finde varene på et lager smide dem i en papkasse og sende dem til Danmark?

Ville lige høre om der var andre der havde erfaringer med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Erfaringer med CMSNL.com ?
  • #1   3. okt 2008 Hej

Jeg har bestilt dernede før. Var ok tilfeds med dem. Det er jo et stort sted og jeg er ikke sikker på de smider hvad de har i hænderne for at sende et par småting til dk. Så tålmodighed min gode mand. :o)

• #2   3. okt 2008 Har efterhånden købt en del hos dem og har altid fået varerne, så de kommer nok også til dig smiley

• #3   3. okt 2008 Hehe nej er skam godt klar over at jeg sikkert ikke er første prioritet, men derfor behøver det heller ikke at tage 14 dage når varene er på lager.. Det kan man vist ikke kalde verdens bedste service.. Det ville jo være rart at få cyklen ud og køre igen så man var fri for bussen smiley

• #4   3. okt 2008 Men er da godt at høre at det nok skal komme på et tidspunkt.. Var bare lidt ude efter om der var andre der havde ventet i lige så lang tid..

• #5   3. okt 2008 Jeg bruger dem som erhvervskunde og min dele som er på lager kommer på 2 dage

• #7   4. okt 2008 Carsten--> Det kan godt være David silver er en smule billigere, men de har sgu aldrig det man skal bruge

• #9   4. okt 2008 Bare håb på du ikke skal sende noget retur til dem... har ventet over en måned på at få mine penge tilbage nu fra ham... han har selv sagt at jeg for dem til den 1 nu har for et par dage siden... men er de ikke på min konto på mandag må jeg gå til en advokat... så bare vær sikker på du for det rigtige (jeg betilte det rigtige han sendte forkert)...

jeg køber ALDRIG mere noget fra ham det ligger så fast...

• #10   4. okt 2008 Alternativt kan man sende en mail til mig på admin@daxshop.dk
    og forespørge på varer derfra.

Så er det mit problem med ombytning og retur
    Dk handel = Dk service

Kommentér på:
Erfaringer med CMSNL.com ?

Annonce