1.184 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. jun 2008 Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
Hjælp til opstart! {{forumTopicSubject}}
Hej! ja så lykkedes det endelig at blive færdig med at samle min cykel nu skal den bare startes op. Nogen gode råd? vil ikke lige springe igang som jeg havde håbet.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
så det er jo med karbs 4 stk. og som sagt der er ikke noget i svømmerhusene. Starteren trækker fint rundt.?????????????
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jan 2006
Følger: 25 Følgere: 23 MC-er: 8 Emner: 13 Svar: 137
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 2 Emner: 124 Svar: 1.764
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
jeg aner simpelthen ikke hvad fanden den fejlede . skod !!!.
jul 2005
Følger: 4 Følgere: 4 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 993
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
Hvis svømmerhuse er tomme så mangler den benzin.
Eventuelt stoppet benzinhane/svømmerhøjde(svømmer stillet for højt)
Prøv med noget startspray direkte ind i luftfilterkassen,imens du tørner motoren,giver den lyd er det benz den mangler.
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
og hvad hvis den ikke giver lyd fra sig med spray i luftfilterkassen? hvad er så dit bud?
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
sep 2007
Følger: 17 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 75 Svar: 607
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
pil benzinslangen af og se om der kommer benzin,hvis der gør så er det et karburator problem,men der er jo 2 karburatorer på så det ville undre mig hvis begge var stoppet til.
Hvis der ikke kommer benzin ud af slangen så prøv at puste igennem slangen,den må jo ikke være stoppet.
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
Hvis den har stået stille et par måneder og karburatoerne er tomme skal den stå på pri,på benzinhanen(et par minutter) så skulle benzinen løbe uden wacuum.
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
dec 2005
Følger: 236 Følgere: 251 MC-er: 5 Emner: 509 Svar: 9.864
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
mar 2007
Følgere: 21 MC-er: 2 Emner: 14 Svar: 658
jun 2008
Følger: 11 Følgere: 9 MC-er: 3 Emner: 118 Svar: 433
feb 2007
Følger: 15 Følgere: 13 MC-er: 2 Emner: 35 Svar: 902
Din benzinhane er nok dit problem , uanset om der er vacum eller ej skal den give benzin når den står på pri........... jeg havde samme problem på min gamle gs 850, den blev skilt ad renset og blæst igennem , men så gav den også hvad den skulle ( benzin på pri og ingen på on, før den var startet )
Hjælp til opstart!