3.798 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Probiker tøj fra Louis Probiker tøj fra Louis

Hej

Er der nogen der har erfaringer med tæderdragter fra Prpbiker, nærmere denne http://www.louis.de/_102e96bc70e8476b2441b9f73676e42c4f/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&artnr_gr=208007&anzeige=0
Ser jo ganske fin ud og prisen kan man jo dårligt argumentere imod smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Probiker tøj fra Louis
  • #1   5. okt 2008 tror det er ganske fint til prisen, har været der nede flere gange, men det kan jo være der er nogen der har købt sadan et sæt, der kan sige noget mere om dragten, er aldrig blevet snydt af noget jeg har købt der, de er også hurtig til at levere hvis de skal sende, og det koster 8 euro at få sendt.bestiller du mandag har du dragten enden ugen er omme vel tro onsdageller torsdag, det eneste der er lidt svært ved at få sendt sådan noget er lige med størrelsen

• Sajmon ™
    Sajmon ™ Hjælpe-administrator

Følgere: 293 MC-er: 16 Annoncer: 1 Emner: 125 Svar: 20.720
    #2   5. okt 2008 Det er som sådan fint nok - men beskyttelsen er lige til at smide ud.

Køb dragten i den størrelse der nu passer, pil alle skallerne ud af den, og køb så en beskyttelsesvest til at tage indenunder.

Læderkvalitet og pasform er over middel, men ikke det samme som man får i en dragt til 3 gange den der pris.

• #3   5. okt 2008 hej Thomas

Jeg har lige fået min ind ad brevsprækken i onsdags. Den virker rigtig god, også beskyttelsen. Er dog meget i tvivl om jeg har købt den rigtige størrelse. Tog en 50'er og jeg er 187 cm og vejer 82 kg.

Den er den første dragt hvor jeg ikke får ølmave foran men den er måske liige ldit stram over brystet

• #4   5. okt 2008 jeg har ikke prøvet deres læderjakker.

der hjelme rsx II er noget bras... dårlig polstret og hjelmskal under middel i test.

har også deres probiker race air. de er allerede gået i stykker lang beskyttelsen i anklen. de er simpelthen gnavet sig igennem læderet. toe-sliders er faldet af.

men om deres læderdragter er noget værd skal jeg ikke kunne sige, ellers kan jeg kun anbefale tschul læderdragter. de er endda lidt billigere.

http://cgi.ebay.de/NEU-727-S-2-TEILIGER-MOTORRAD-LEDERKOMBI-COOL-LEATHER_W0QQitemZ130259943712QQihZ003QQcategoryZ30222QQcmdZViewItemQQ_trksidZp1713.m153.l1262

må endda da sige det der cool leather virker efter hensigten. det bliver ikke varmt som alm. sort læder...

• #5   5. okt 2008 jeg kommer fra en tschul og har skiftet fordi jeg syntes de er af så ringe kvalitet det er helt vildt.

Derudover havde jeg et styrt tidligere på året med omkring 40 km/t og alle syningerne gik bare op.... = direkte kontakt til huden

Så det vil jeg holde mig fra!

• #6   5. okt 2008 hvaaa stefan 187cm i en str 50 ??????? jeg er 183 og kan kun lige være i min berik str 54 , der er åbenbart kæmpeforskel mellem mærkerne

• #7   5. okt 2008 Tak for de hurtige svar, den kan jo skidt være dårligere en min pesi dragt fra '90erne hvor beskytterne er en gang skumgummi smiley

• #8   5. okt 2008 Ellers så vælg en Vanucci fra louis, har selv sådan en og synes selv at den er rigtig god.
    Skriv til dem omkring størrelse, de var meget flinke til at hjælpe mig med at få den helt rigtige størrelse.

• #9   5. okt 2008 Jeg har en Probiker tekstiljakke og har bestemt ikke noget at klage over, den sidder fuldstændigt som den skal.

Jeg er 174 cm og skulle bruge en størrelse 54 ellers kunne jakken ikke nå bukserne og ærmerne ville være for korte.

• #10   5. okt 2008 Jeg er lige røget på røven med en vanucci, og den tog hele skraldet,nu har jeg lige idag bestilt en probiker dragt så jeg håber sgu den er iorden

• #11   5. okt 2008 jeg har i det meste af min mc-karriere haft en del mc-tøj fra louis og har altid været tilfreds med både pris og kvalitet.
    min kone har osse mc-tøj fra louis og hun er rigtig tilfreds med det og er rigtig glad for pasformen.
    det gode ved louis er at de gir 2 års garanti på deres produkter og er der fejl i eller opstår der en fejl bytter de med det samme uden brok medmindre varen selvfølgelig er hærget osv

• #13   5. okt 2010 Har også hørt det skulle være noget der holder sammen hvis man ryger på røven...

Er selv ved at bestille... Men kan ikke bestemme mig om det skal være 2 delt eller heldragt...

syntes der er flere fordele ved en 2 delt... altså man kan have jakken af om sommeren så man ikke skal binde toppen af dragten om livet hvis man er ude osv.... Eller er det mig der er forkert på den?

• #14   5. okt 2010 sikkerhed = heldragt, komfort(mht du kan køre kun med jakke om sommeren) = 2delt..

Jeg kører med 2delt, da det er det letteste.

Kommentér på:
Probiker tøj fra Louis

Annonce