{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.290 visninger | Oprettet:

Blev stoppet uden kataklysator...... {{forumTopicSubject}}

Er den heldige ejer, af den nye Gsxr 750 K8, hvor de nye regler desværre gør, at katalysatoren er svejset fast, så når man sætter en racerudstødning på, bliver katten sidne og det dræber sku lyden.... SÅ jeg fik fjernet katten her i sommers og tiksvejset et tataniums rør ind som mellemrør og vuptiii katten var væk... og det har givet den dejligste lyd af ondskab......

Blev så stoppet af politiet i sidste ugen, unden en kontrol på.... og min første tanke var, forsatan da, nu kommer de efte rmig med lyden og min katalysator.....MEN NEJ.... han kiggede slet ikke efter det eller satte en måler på for støj, selvom jeg larmede lidt, da jeg motorbremsede for at stoppe...hehe... det eneste han sagde var, har du kørerkort og det så han så og jeg kørte vidre med god larm....... Så endten var jeg heldig, eller så er politiet sku ikke så sippet som alle går og gør dem til, når det kommer til Mc...... så der blev den myte lige lukket.......

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Blev stoppet uden kataklysator......
  • #1   8. okt 2008 er også blevet stoppet med åbne potter på forskellige cykler et par gange. de tjekker kørekortet og kører pænt videre. tror det kommer an på attitude, cykel, osv....

• #2   8. okt 2008 Min Larmer seriøst som ind i helvede ( min SV ), og jeg har mødt polisen mange gange uden at de gider sige eller gøre noget ved det :o)

• #3   8. okt 2008 jeg har også mødt dem en gang, hvor den ene var meget hook på at få mig ned med nakken, men brugte bare DEN GYLDIGE begrundelse, at folk ser mig jo ikke i byen, så må de jo høre mig

men det var ligesom at det som den anden betjent havde gang i var noget værrere end det med de potter, så jeg var en del flabet over for ham der snakkede om de potter

• #4   8. okt 2008 Jeg synes, det er en rigtig god idé at få sat fokus på det med støjen.
    Der er flere ansatte inden for etaten, der er med her på forum, så lad os endelig få lidt gang i debatten, så vi kan få luet ud blandt de væmmelige støjende mc'er.
    De skal have bødeforlæg og kaldes tilsyn skal de!!!
    Nå nej, så skal jeg jo også til syn og baglomme.
    smiley
    Jan L

• #5   8. okt 2008 Jan (Nordsjælland) L...
    det var også min første tanke , men jeg tror faktisk de er pise ligeglade :o)

• #6   8. okt 2008 Håber du har ret "Junior"
    smiley
    Jan L

• #7   8. okt 2008 En mc skal sku larme så billisterne kan høre os for de ser ikke en skid.

• #8   8. okt 2008 Her for nogen tid siden under en tur igennem indre by, med dertilhørende zig-zag kørsel, kommer ind bil op på side af mig i et x hvor jeg holder for rødt.. "vil du høre noget uhyggeligt" siger gutten.. "jeg havde ikke set dig, hvis det ikke var fordi jeg kunne høre dig havde jeg skiftet vognbane ind foran dig..." Loud pipes saves lifes...!!

• #9   8. okt 2008 Selvfølgelig skal en mc' da' larme.. Meen dog først når ens kno'r bliver hvide.. =,O)

/Rass (Med Kat).. LoL

• #10   8. okt 2008 Michael Zipcode M C... Ja det er jo også derfor vi larmer , det er da helt sikkert ikke fordi det lyder pissegodt .

Jeg kan faktisk se når jeg kommer op bag en bil at de lige kigger i spejlet hvis jeg gearer ned og giver lidt mellemgas , rart når man er sikker på at de har set en .

• #11   8. okt 2008 Michael Zip
    Har prøvet noget lignende. langsomtkørende morgentrafik i sammenfletningningen ved sygehuset i vejle. jeg kører i inderste vognbane og skal derfor ikke skifte. i yderbanen ca. en meter bag mig kører der en volvo. Kvinden der sidder i den er åbenbart blind, eller har en 40 cm lang A-stolpe, for i stedet for at flette ind bag mig som hun burde (og som der også var rigeligt plads til) følger hun mig og kører længere og længere ind i min bane, som om jeg var usynlig. til sidst føler jeg mig så presset at jeg bliver nødt til at klappe hårdt i taget. med det samme, med et overrasket ryk vender hun hovedet og ser mig. hun drejer endelig ud af min bane og ind i svingbanen i stedet. trafikken stopper for rødt lys, hun ruller vinduet ned og undskylder mange gange hun ikke så mig. jeg spørger hvorfor, og tilsyneladende orienterer hun sig kun i spejlene når hun skal skifte vejbane. JAMEN tak for undskyldningen da, den havde gjort mig godt, hvis jeg havde ventet et halvt sekund mere med at banke i dit tag, og var endt enten i hækken, i en fodgænger, eller på fronten af den modkørende lastbil.

• #12   9. okt 2008 Har også været stoppet af Politiet i en sprit razzia, uden dB-killer, og de ville også kun se kørekort (og høre om jeg havde drukket!!!), så jeg tror sgu heller ikke de går så højt op i det med råberør.

Kommentér på:
Blev stoppet uden kataklysator......

Annonce