Blev stoppet uden kataklysator...... {{forumTopicSubject}}
Er den heldige ejer, af den nye Gsxr 750 K8, hvor de nye regler desværre gør, at katalysatoren er svejset fast, så når man sætter en racerudstødning på, bliver katten sidne og det dræber sku lyden.... SÅ jeg fik fjernet katten her i sommers og tiksvejset et tataniums rør ind som mellemrør og vuptiii katten var væk... og det har givet den dejligste lyd af ondskab......
Blev så stoppet af politiet i sidste ugen, unden en kontrol på.... og min første tanke var, forsatan da, nu kommer de efte rmig med lyden og min katalysator.....MEN NEJ.... han kiggede slet ikke efter det eller satte en måler på for støj, selvom jeg larmede lidt, da jeg motorbremsede for at stoppe...hehe... det eneste han sagde var, har du kørerkort og det så han så og jeg kørte vidre med god larm....... Så endten var jeg heldig, eller så er politiet sku ikke så sippet som alle går og gør dem til, når det kommer til Mc...... så der blev den myte lige lukket.......
feb 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 1 Emner: 213 Svar: 1.679
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.492
jun 2005
Følger: 6 Følgere: 118 MC-er: 2 Emner: 788 Svar: 8.682
men det var ligesom at det som den anden betjent havde gang i var noget værrere end det med de potter, så jeg var en del flabet over for ham der snakkede om de potter
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
Der er flere ansatte inden for etaten, der er med her på forum, så lad os endelig få lidt gang i debatten, så vi kan få luet ud blandt de væmmelige støjende mc'er.
De skal have bødeforlæg og kaldes tilsyn skal de!!!
Nå nej, så skal jeg jo også til syn og baglomme.
Jan L
aug 2005
det var også min første tanke , men jeg tror faktisk de er pise ligeglade :o)
aug 2005
Følger: 77 Følgere: 74 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.435
Jan L
feb 2007
Følger: 5 Følgere: 4 MC-er: 1 Emner: 56 Svar: 234
jan 2007
Følger: 106 Følgere: 105 MC-er: 6 Emner: 172 Svar: 337
maj 2006
Følger: 81 Følgere: 76 MC-er: 7 Emner: 59 Svar: 2.980
/Rass (Med Kat).. LoL
aug 2005
Jeg kan faktisk se når jeg kommer op bag en bil at de lige kigger i spejlet hvis jeg gearer ned og giver lidt mellemgas , rart når man er sikker på at de har set en .
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
Har prøvet noget lignende. langsomtkørende morgentrafik i sammenfletningningen ved sygehuset i vejle. jeg kører i inderste vognbane og skal derfor ikke skifte. i yderbanen ca. en meter bag mig kører der en volvo. Kvinden der sidder i den er åbenbart blind, eller har en 40 cm lang A-stolpe, for i stedet for at flette ind bag mig som hun burde (og som der også var rigeligt plads til) følger hun mig og kører længere og længere ind i min bane, som om jeg var usynlig. til sidst føler jeg mig så presset at jeg bliver nødt til at klappe hårdt i taget. med det samme, med et overrasket ryk vender hun hovedet og ser mig. hun drejer endelig ud af min bane og ind i svingbanen i stedet. trafikken stopper for rødt lys, hun ruller vinduet ned og undskylder mange gange hun ikke så mig. jeg spørger hvorfor, og tilsyneladende orienterer hun sig kun i spejlene når hun skal skifte vejbane. JAMEN tak for undskyldningen da, den havde gjort mig godt, hvis jeg havde ventet et halvt sekund mere med at banke i dit tag, og var endt enten i hækken, i en fodgænger, eller på fronten af den modkørende lastbil.
apr 2004
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 1 Emner: 32 Svar: 996
Blev stoppet uden kataklysator......