1.008 visninger
|
Oprettet:
Stem den ind {{forumTopicSubject}}
Jeg kender ham der prøver at komme ind med z1000 ltd'eren, så der er ingen grund til at afvise mc'en, det er IKKE en faker, og der kommer flere billeder af den
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Det er jo et galleri og ikke bare et forum, eller skulle det hellere døbes om?????
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 24 Svar: 153
okt 2005
Følger: 77 Følgere: 75 MC-er: 5 Emner: 187 Svar: 2.896
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Rigtig mange profiler der slet ikke har mc, og andre med et eller to billed teget i halv mørke så man intet kan se, og info om cyklerne er ofte så mangelfyldte at mest af alt virker som om folk mest af alt er lige glade!!!!!!! Bare min mening
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
okt 2004
Følger: 7 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 24 Svar: 153
Han burde muigvis have smidt flere billeder på fra starten af, men billederne kom jo på ikke? Hvis i er i tvivl om en mc behøver i jo ikke banke den ud med det samme som i ellers fint havde lagt ud med ved z1000 ltd'eren, men skriv da til manden hvad han mangler så han får en chance for at komme ind.!
jun 2005
Følger: 54 Følgere: 51 MC-er: 1 Emner: 245 Svar: 1.671
Stem den ind