{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  power commander
  • #1   9. okt 2008 Søg i forummet....
    Der er masser af tråde om virkningen

• #2   9. okt 2008 det er en boks der lader dig ændre på indsprøjtningen. det er som oftest vigtigt med sådan en hvis man ændrer på indsugnings/udstødningssystemet.

det er lidt som en omgang nye dyser til karburatoren smiley

• #3   9. okt 2008 jesper: så hvis jeg skifter mit udstødning på cyklen, ville det være en go ide, hvis jeg fik en power commander, så det kunne virke optimalt.?

• #4   10. okt 2008 Nogle cykler har godt af at få en Power Commander på og blive kørt ind, når de får et andet udstødningssystem på, men man kan også komme ud for, at cyklen går optimalt med det nye udstødningssystem.

Jeg snakkede med en mekaniker der lige havde monteret et komplet Akrapovic system på en CBR 1000 Fireblade '06. Det var ejeren der var kommet med udstødningssystemet og han havde selvfølgelig også købt en Power Commander, der skulle monteres samtidig. Men da mekanikeren havde monteret det hele og fik cyklen på rullefelt, kunne det ikke svare ændre noget i Power Commanderen, for cyklen stod optimalt, fordi den var stillet lidt for fed i blandingen fra fabrikken (hvilket de fleste cykler er), Han sagde godtnok at ejeren ikke var glad for at have smidt pengene til Power Commanderen lige ud af vinduet smiley

Men jeg vil mene, at det altid er en god ide at montere en Power Commander, når man montere et komplet (tun)udstødningssystem på en motorcykel, for i de fleste tilfælde vil man jo nu nok kunne finjustere den lidt....

• #5   10. okt 2008 mark: takker fon info smiley
    for jeg overvejer at smide et mivv udstødning på, filter, og så den power commander her efter jul. men har aldrig rigtig fattet, hva den gjorde ved mc´en.

Kommentér på:
power commander

Annonce