516 visninger
|
Oprettet:
power commander {{forumTopicSubject}}
hey folkens, sad og studsede over nogle herinde har power commander på ders cykler, men hva gør sån noget ved cyklen? er det ligesom at chippe n bil eller hvordan?
Rasmus.
mar 2004
Følgere: 120 MC-er: 11 Emner: 394 Svar: 9.124
Der er masser af tråde om virkningen
aug 2007
Følger: 8 Følgere: 7 MC-er: 2 Emner: 2 Svar: 1.944
det er lidt som en omgang nye dyser til karburatoren
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
jul 2004
Følger: 4 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 59 Svar: 432
Jeg snakkede med en mekaniker der lige havde monteret et komplet Akrapovic system på en CBR 1000 Fireblade '06. Det var ejeren der var kommet med udstødningssystemet og han havde selvfølgelig også købt en Power Commander, der skulle monteres samtidig. Men da mekanikeren havde monteret det hele og fik cyklen på rullefelt, kunne det ikke svare ændre noget i Power Commanderen, for cyklen stod optimalt, fordi den var stillet lidt for fed i blandingen fra fabrikken (hvilket de fleste cykler er), Han sagde godtnok at ejeren ikke var glad for at have smidt pengene til Power Commanderen lige ud af vinduet
Men jeg vil mene, at det altid er en god ide at montere en Power Commander, når man montere et komplet (tun)udstødningssystem på en motorcykel, for i de fleste tilfælde vil man jo nu nok kunne finjustere den lidt....
mar 2008
Følger: 67 Følgere: 60 MC-er: 2 Emner: 68 Svar: 1.544
for jeg overvejer at smide et mivv udstødning på, filter, og så den power commander her efter jul. men har aldrig rigtig fattet, hva den gjorde ved mc´en.
power commander