{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Min tur... pis og lort! {{forumTopicSubject}}

ja så blev det min tur til at stå af.. forhjul blokkede på fodgængerfelt før jeg skulle svinge. bræmsede ikke specielt hårdt, men der lå vådt bladsnask på de hvide felter og det var nok. ser ud til jeg slipper med et nyt blink for, samt en gearskiftepedal og lakering af sidekåben. jeg kunne køre resten af vejen til arb. heldig vis!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min tur... pis og lort!
  • #2   17. okt 2008 slap med lidt ømhed på den ene hofte jeg landede på.. ellers kun forskrækkelsen..

• #3   17. okt 2008 puha nedtur.... det er sgu også noget lorte vejr , vådt , blade og asfalten bliver koldere.......

• #4   17. okt 2008 Har også været turen.. Min var - egen uopmærksomhed - bil bremser for fodgænger - jeg bremser på blå cykelmaling på vejen...
    Forhjul blokerer og jeg må en tur i asfalten...
    Heldigvis havde jeg så lidt fart på at jeg kun har fået plastik skader (som selvfølgelig er røv dyrt) + lidt asfaltseksem på højre knæ, da jeg kun havde cowboybukser på (klovn)

• #5   17. okt 2008 Trist med en tur i asfalten også på en fredag..

Min ged er også sat væk for vinteren af samme grund. Mine dæk var slidt ned, og ville ikke putte nye dæk på fælgende skal males i denne vinter..

Men inden den blev sat væk, var det lidt af et eventyr at køre på arbejde kl 06.00 på kolde våde veje med blade, grus osv på meget slidte dæk..

Dejligt at du ikke kom noget til og at cyklen ikke tog mere skade..

• Steffen J
    Steffen J Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 18
    #6   17. okt 2008 Surt show.. Godt du slap så billig..

Var også en tur på røven fra 14 dage siden..

Lavede lidt det samme stunt som Bokaj. det var bare en smule sand sørgede for at jeg endte i asfalten.

Forsikringen tog sig heldigvis af det.. Vidste godt det var dyrt at få skiftet kåbe, greb, fodhviler og gearpedal, men synes det var voldsomt at den var skadet for 21.500,00 kr....

Håber ikke det bliver lige så dyrt for dig.. smiley

Go' Weekend...

• #7   17. okt 2008 har kun ansvar på min... smiley

• #8   17. okt 2008 God bedring - godt det trods alt ikke gik værre. Rart med ABS til våde, kolde og fedtede veje smiley
    mvh. Brian

• #10   17. okt 2008 Øv-øv........ det er rigtigt ærgeligt smiley

Endnu en grund til at folk begynder at købe cykler med ABS

/Dennis

• #11   17. okt 2008 Jeg har selv en fz6 med ABS. Det virker rigtigt godt, men hvis man glider i et sving, hvor man selvfølgelig ikke bremser, ja så hjælper de jo ikke noget.

• #12   17. okt 2008 tror heldigvis ikke det bliver så dyrt.. gearpedal + diodeblink for, samt spartle og male sideskjold. det kan jeg jo lave selv..

Men noget der skræmmer mig lidt, er hvor passivt folk bare står og ser til. jeg kunne jo godt have brækket en arm f.eks.

• #13   17. okt 2008 Dennis : Jeg mener ikke ABS virker når man kører under 25 km/t (hvis han/man gør/gjorde det)

VH

MIke på Suzuku SV650 med ABS !

.. men jeg er ikek bremseexpert !

Kommentér på:
Min tur... pis og lort!

Annonce