{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  stjålet zx10!!
  • #1   25. okt 2008 Pis synd for din ven!

Hvor var den parkeret og hvad med låse?

• #2   25. okt 2008 lige hvor han bor... omme bag en hæg så den kunne ikk ses ude fra...

låst og det hele... mega trist..

• #3   25. okt 2008 Jeg er simpelthen ved at brække mig over at man ikke kan have en skid i fred..

Har haft indbrud i min bil og kælderrum inden for 14 dage..

ALT skal skrues og svejses fast i disse tider!

• #4   25. okt 2008 Fuck sikke nogle svin....

de skulle sku sparkes i deres boller med sikkerhedssko....

• #5   25. okt 2008 Øv træls....jeg holder øjenene åbne her i trekant området.... håber den dukker op i hel tilstand...
    Og mc tyvene - ja de sku....fan..........

• #7   25. okt 2008 farve orange... regnr kommer når han lige skriver tilbage til mig... så kommer det ind...

• #8   25. okt 2008 orange zx10r stjålet fra vester ringgade natte til den 25-10-08.. muligvis allerede d. 24-10-08.

REGNR. HL 12 600

• #9   25. okt 2008 sjovt nok er den slags steget efter alle de fucking østperkere er kommet hertil... kom kom og få arbejde.. og hej hej nu tager vi hjem på weekend med alle jeres ting

• #10   25. okt 2008 præsis... og hvorofr kan man aldrig komme ned når de er igang med at pille.. så man kan komme til at lemlæste dem fuldstændig...

• #11   25. okt 2008 ja tak.... hvis jeg finder de svin der stjal vores crossere så håber jeg nogen vil komme med en kage med en fil i når jeg skal sidde i lang tid smiley

• #12   25. okt 2008 MMA Larsen (Sjæland)

Jeg er sku bange for at der er noget om snakken........... og fuck hvor det trals at man hele tiden skal være bekymret om ens ting er, der hvor man har efter ladt dem . . tyve skulle have så mange spark i deres boller med sikkerhedssko at deres boller faldt af...... svin..

my 5 cent

• #13   26. okt 2008 den har jeg sgu set idag, inde ved parkall'e. det var en anden etnisk bagrund i normalt tøj og bare en hjelm. lagde rimeligt meget mærke til ham da han overhalede mig og holdte for rødt lys for enden. kan desværre ikke hjælpe så meget med hvor han kørte hen, udover ned langs Aros

• #14   26. okt 2008 harbo.. er du sikker på du så den?? hvornår så du den??

• #15   26. okt 2008 Forpulede røvhuller! Det er satme utroligt altså.. Stedet vor vi alle starter må være på stemmesedlen, et bette kryds ved DF skulle efter sigende være at støtte en god sag... HVis ham gutten kører i århus finder vi ham helt sikkert... Holder øjne og ører åbne på Nørreallé samt guldsmedegade hvor jeg arbejder...

• #16   26. okt 2008 vis nogen ser den,,, så klem alt om mcen.. og få det møgsvin af... og så hop på ham;-) mcen kan altid laves;-)

• #17   26. okt 2008 Fandme dejligt med noget sammenhold..
    Håber i/du finder de forbandende møgsvin, som gør alle andres hverdage til et helvede... Og når i/du så har rykket dem af den fine Kawa, og placeret den pænt på støtteben, giver i dem lige verdens største røvfuld, og hilser mange gange fra samtlige mc-ejere..

• #18   26. okt 2008 han bliver hængt op inde i århus.. så alle kan give hem en tur... så skal han betale prisen for alt det de andre har gjordt!!!

• mogens
    mogens Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 31
    #19   27. okt 2008 Det er kraftdedme noget af det værste der kan ske.. Sådan en nakke skuds idiot/idioter.. Uha jeg får altid en virkelig ubehagelig smag i mund og mave når folk får stjålet deres dyrebareste eje.. Jeg skal nok også holde øje så meget jeg nu kan.. Sådan nogle tyve, jeg ved ikke hvad vi kan gøre ved dem her i lille lovløse Danmark?????? Med straffe som er så latterlige og med tyve der tror de er verdens herskere.. Jeg aner ikke hvad vi kan gøre?? Men noget skal der fandme gøre ved de taberhoveder.. At stemme på DF er godt!!! Men det går også ud over gode mennesker.. Pis os...

Jeg holder øje, de usle lorte skal ikke have det for nemt

• preben p
    preben p Tilmeldt:
    apr 2007

Følger: 1 Svar: 1
    #20   28. okt 2008 Jeg føler med dig jeg har fået stjåler 3 Maxiscooter på ET* år her i århus
    de er blevet fundet igen smadret ::::::!!!! gerningsmænd er fundet men der sker ikke en skid med dem .... den sidste skulle laves for 10 kilo' har dog kasko med det koster jo 4000,- hvergang som jeg SKAL betale..

SURT opstød herfra 8230

Kommentér på:
stjålet zx10!!

Annonce