{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Artikel i E.B om mc-uheld
  • #1   26. okt 2008 Jeg er en mursten, altså lige bortset fra det med friværdigen, passer det meget godt på mig smiley

• #2   26. okt 2008 du kan sagtens overhale mig på motorvejen jeg kører ofte omkring de 100 men det er mest fordi jeg nyder at køre og ikke fordi jeg er bange det var det måske lidt i starten af året hvor jeg lige havde fået kort og første maskine men jeg har som året er gået næsten opgivet motorvejen fordi jeg ikke har travlt når jeg kører motorcykel men bare nyder hvert minut.
    og det er egentligt mystisk, noget jeg ikke kan finde ud af selv for når jeg kører bil/lastbil så kan det kun gå for langsomt men når jeg sætter mig op på motorcyklen så forsvinder alt stress og jag og jeg kan bare sidde der og nyde turen jeg nyder selv en tur i regnvejr.
    men jeg vil da give artiklen ret i at erfaring er noget jeg mangler og jeg mangler tit og ofte også nogle at spørge til råds men jeg har nu meldt mig ind i en motorcykelklub hvor der er mange mange års erfaring jeg kan trække på og det ser jeg frem til at bruge til næste år når de begynder at køre igen.

• #4   26. okt 2008 der er ikke nogen minimums grænse på motorvejen men det er også derfor jeg for det meste kører af alternative veje

• #5   26. okt 2008 Cartman - AK21136 *El Presidente*
    hvad er lige det der ikke er lovligt?

• #6   26. okt 2008 øh hvad så med bestemor der ligger og forsøger at overhale lastbiler med 70km/t eller den store grimme 4x4 der ligger i overhalingsbanen bare fordi han kan og han er størst.
    men mig bekendt er 100 heller ikke urimelig lav hastighed.

• #7   26. okt 2008 ja, man skal nok ikke køre 15 km/t men 100 er der ikke noget problem i at køre. smiley

• #8   26. okt 2008 Gaaaab. Død kedeligt emne.

Gå til dans, hvis frygten for mc kørsel er stor.

• #9   26. okt 2008 Så længe man ikke kører langsommere end de langsomste på vejen, så er det vel ikke "urimelig" langsomt.

Lastbilerne må alligevel kun køre 80, så om det er en lastbil eller en personbil, eller en motorcykel der gør det gør jo ingen forskel.

• #10   26. okt 2008 Det er ikke dem som køre omkring 100km/t på motorvejen som er problemet... det er dem som ikke har fattet vi har højrekørsel i DK....

Man oplever tit, at folk bliver i Venstre bane, for der ligger lige en lastbil 500m længere fremme, som skal overhales...

Kommer man på en MC, og op bag en bil, så flytter nogle sig, andre bliver ude af trods "sådan virker det i hvertfald".... så hvis man vil frem, så skal man pænt vente eller lave en ulovlig overhaling....

• #11   26. okt 2008 Meget enig med Bonneville her

Vi kan ævle i dagevis om hvem og hvad der er farligst, og vi flytter intet

• #12   26. okt 2008 De glemmer vel igen at nævne der er kommet MANGE flere mc'er i forhold til tidligere....

• #13   26. okt 2008 Lige præcis Anders. Og det kan samtidig undre, at dette punkt bliver udeladt, når man tænker på, at journalisten selv kører mc!

• #14   26. okt 2008 Det har vel ikke relevans for artiklens budskab,

Kommentér på:
Artikel i E.B om mc-uheld

Annonce