OT: Legendariske sportscitater :-) {{forumTopicSubject}}
Ville bare lige dele lidt latter på denne grå dag
Legendariske sportscitater.
Lone Pagh: "Tonje Kjærgård har scoret.......men der lugter lidt af skridt"
Lotte Kjærsgaard: "Hvis man skal have den ind hos Heidi Tjugum, skal man have den helt... op... og kysse trekanten."
Journalist :" Du har haft mange navne - Målkjær, Farvelkjær - hvad skal vi kalde dig nu? " Elkjær :"Bare Preben..."
Michael Schäfer: "man er ikke den type som har opfundet bestikket, hvis man kaster med øl"
Holger Rasmussen: "Der var ikke meget plads mellem benene, men ind kom den..."
Kim Christensen (BIF): "det føltes som en fiber skade, jeg håber ikke det var i musklen"
Flemming Toft om Søren Larsen: "Han er en rigtig succeshistorie. Kom fra det rene ingenting og til nærmest det dobbelte."
Leth: "Der sidder han, Alex Zülle, med skjorten åben, nøjagtig som Richard Virenque" - Mader: "Ja, og Peter Belli.. "
Leth: "byen er berømt for sin produktion af hårnåle." -Mader svarer: "dér må jeg hen!"
Mader: "Han rejser sig op... ser sig tilbage... hvor stort er mit hul?"
Engelsk kommentator under British Open: "Maybe the reason why Monty is so good is that before each round, his wife takes out his balls and kisses them...oh my God, did I just say that!?"
jan 2005
Følgere: 71 MC-er: 25 Annoncer: 1 Emner: 56 Svar: 985
Fra radioavisen:
Den Kroatiske regerings egentlige mål er at kneppe.... KNÆKKE! serberne i Kroatien....
"da vi jo har knappe ressourcer er der jo ingen der kan forstå at der hver dag bliver smidt masser af godt fisse -ØH spisefisk - ud..."
jan 2004
Følger: 53 Følgere: 65 MC-er: 6 Emner: 107 Svar: 186
dec 2003
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 1 Emner: 13 Svar: 340
LOL: Laughing out loud (så vidt jeg husker)
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 32 Svar: 314
mar 2005
Følger: 12 Følgere: 8 MC-er: 4 Emner: 14 Svar: 143
folk her på kontoret, tror vist jeg er idiot, sådan som jeg sidder og hulker, i forsøg på at skjule mit grin.
Mader og Leth.. Man kan sq da kun holde af, de to. ;o)
MVH/
Uffe
maj 2004
Følger: 15 Følgere: 14 MC-er: 5 Emner: 42 Svar: 257
"Tillykke hr. de er nr. 100 i dag, der har sele på".
"De har derfor vundet 10.000,- hvad kunne de tænke dem at bruge pengene til?"
"På et kørekort hr. betjent".
Så lyder det fra sidemanden: "Du skal ikke høre på ham, han vrøvler altid når han er pisse fuld".
Så siger ham omme fra bagsædet: "Jeg vidste det ville gå galt i en stjålet bil".
Så lyder det, med dielekt, omme fra bagagerummet: "Har vi passeret grænsen?"
Hilsen Simon
sep 2005
Følger: 18 Følgere: 16 MC-er: 2 Emner: 121 Svar: 1.122
Michael Kamber: Og nu over til Fisse Sisker, Fisse, Sisse Fisker
OT: Legendariske sportscitater :-)