{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Cbr1000rr 06/07 vs. R1 07
  • #1   4. nov 2008 ja så har jeg da en r1er til salg, men har aldrig prøvet honda så kan ikke komme med nogle kloge ord om begge cykler.
    hondaen har lidt fære hk

• #2   4. nov 2008 Hondaen er lidt konservativ og kedelig .. (min smag)

• #3   4. nov 2008 R1 er den flotteste. RR er den fedeste.

• #4   4. nov 2008 Synes Hondaen er lidt sløvere og kedligere at køre end R1 den årgang. Men synes Hondaen er pænere (undtagen rød) smiley

• #5   4. nov 2008 At spørge herinde om det er som at spørge om vi kan lide brunetter eller blondiner... det er meget forskelligt. hvis di ser de video test der er lavet fra årgang 06-07 på honda CBR1000RR så vinder den i samlet test overall over alle de andre 1000 maskiner...

men den er ikke bedst i alle punkter, den er bare generelt bedre..ihvertfald hvis man skal tro alverdens eksperter...

Og der er ingen forskel på en 06 og en 07 model hvis man vælger en CBR1000RR.

i øvrigt kan du læse en masse om den model inde på www.cbrclub.dk

der er også lidt hygge at se her...
    http://www.youtube.com/watch?v=R6aqqkG-JdI

Her kan du se vinderen af testen for 08 modellerne og igen er det Honda der vinder den samlede test...
    http://fpn.dk/motor/mc/article1259404.ece

En lille test kørsel af CBR1000RR i regnvejr..
    http://www.youtube.com/watch?v=KycZk1M7g24

• #6   4. nov 2008 Har brugt tid på begge cykler........er 112% Honda mand, MEN CBR1000RR 06-07 er da en kæmpe skuffelse........mangler i den grad effekt !! De vil også miste værdi hurtigt fordi 08 CBR1000RR bare er SÅ meget bedre.

Så hvis det bare er de to som du nævner så ville jeg vælge Yamahaen.......

Eller købe Rene J's sindsygt billige CBR1000RR 2008 !!

• #7   4. nov 2008 Hej

Jeg kører selv CBR1000RR 07´, og kan bestemt ikke give nogen ret i at den skulle være kedelig, hvis man mener at LET KØRT, er kedeligt så jo HELT sikkert, for den er super let kørt, og har ( min har ihvertfald ) en super std affjedring, og det fornødne power til både vej og trackdays. Jeg syns også at gassen er super nem og dosere, og så er det jo en hammer lækker MC at se på også.

Men modsat mange andre som ejer en Honda vil jeg på ingen måde afvise R1, jeg har ikke selv nogen erfaringer med den, og tror helt sikkert den kunne være super griner at slæbe ind på en bane og skam pryle, og så ser den da super lækker ud, både til vej men da helt sikkert også som bane ged.

Som en anden skrev er det nok hvad man skal bruge den til, og meget individuelt om man er til den ene eller den anden, for på banen har jeg kørt mod den masser af gange og er godt klar ovar at det er DR. Driver der bestemmer hvor meget bemz der skal skylles igennem, men Honda´en står slet ikke af vejen for at æde dem :0).

Jeg har faktisk en video liggende hvor jeg kører på knutten, der kommer een på en R1 og lister uden om mig :0(, måske det fedeste at reklamere med :0)

Ønsker dig da held og lykke med det, og lige meget om du vælger den ene eller den anden får du dig jo en hammer lækker MC :0)

De venligste hilsner

NewBie

• #8   4. nov 2008 Kim(6920Videbæk) O.

Kan da godt være at 08 har SÅ meget mere power end 06 - 07, men den er da også SÅ meget mere grim da. Helt 100% sikkert at det bliver da aldrig en mc jeg kommer til at eje, syns simpelthen den er så hammer grim, så af R1 07 og Blade 08 ville jeg anyday vælge R1, UDEN at have prøvet nogen af dem, ganske enkelt fordi den er Så grim.

NewBie

• #9   4. nov 2008 Er 178 cm 70 kg, bruges mest til landeveje med sving, ikke noget bane

• #10   5. nov 2008 Thommas F, du skal selvfølgelig ud at prøve dem begge - da din mening kan være forskellig fra vi andres.
    Kan kun sige, at R1'eren er kanon og jeg er glad for at jeg valgte dén - men det kan du jo ikke bruge som rettesnor....

Dog kan du jo tænke ind, at Yamaha rent faktisk giver 5 års motorgaranti - dog er det kun den Skandinaviske importør der giver denne garanti ( så vidt jeg er informeret ).

Kommentér på:
Cbr1000rr 06/07 vs. R1 07

Annonce