{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.529 visninger | Oprettet:

Hjælp stjålet bil {{forumTopicSubject}}

Hej gutter

Hjælp en af mine venner der var fjols nok til at udlevere sine bilnøgler til en af de 2gen f.ckupere der husererf i vores land.

Gjort i fobindelse med salg

Gider i holde øje på Sjælland (Ishøj, Greve og måske Slagelse.

Billeder på min profil og bilnummer SX27851 blå BMW compact


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp stjålet bil
  • #1   18. nov 2008 han fik ikke et kørekort at se ?!
    Ellers skulle han bare have kørt med på prøveturen........

    Surt, at man ikke kan stole på nogen længere ;-(
    Er desværre ikke så langsynet at jeg kan holde øje ovre hos jer, men håber da at den dukker på igen.


  • #2   18. nov 2008 Billeder i fotoalbum

    Og nej han klokkede i det og troede på sine medmennesker og selv om alle ved at nogle ikke hvide mennesker er utroværdige så lod han dem køre alligevel.


  • #4   18. nov 2008 ja, det er fan'me uhyggeligt !!!

  • #5   18. nov 2008 Trist -men det her er desvære kun begyndelsen.

    Vort land er fyldt med konfliktsky danskere (landsforrrædere) der konstnat ser bort og bevist forsøger, at nedtone denne befolkningsgruppes (læs. muslimer/"berigere") massive kriminalitet.

    Passiviteten og negliseringen af problemerne udvist af landsforræderne er begyndelsen til enden for Danmark, som velfærdssamfund.

    Mener jeg..

    Vore efterkommere kommer til, at betale en langt højerere pris en vi gør..


  • #6   18. nov 2008 - men det kunne lige så godt have været en dansker, Bonneville - glem ikke det !
    ( jeg lukker ikke øjnene, men er blot realistisk omkring at denne type kriminalitet begås af alle "racer" ).


  • #7   18. nov 2008 Sur røv - noget af en flad fornemmelse, når det begynder at gå op for en, at man er blevet taget røven på.

    ..................men fat mod - han kan købe min Z-3 ´er til fornuftige penge, når forsikringen er udbetalt.

    ;O)


  • #8   18. nov 2008 I så fald kan han sgu få lov at låne bilen til at finde skidesprællerne i.
    Det er vel en Bond-mobil.

    :O/


  • #9   18. nov 2008 trist trist, håber den kommer frem igen, men man tager altid med på en prøve tur så er der en chance for de køre ordentlig og at den kommer tilbage igen.

  • #11   18. nov 2008 Cristian B:
    Endnu et forsøg på at bortforklare "berigernes" kriminalitet.

    Og da du tilsyneladende stadig tror at danskere og "berigere" er lige krimineller tager du klart fejl. "berigerne" er langt overrepræsenteret i alle negative statistikker.. Her er et link og tallene er endnu værere end dengang undersøgelsen blev lavet i 04.
    (link fjernet)

    Ps: Lars skriver jo klart og tydeligt at det var 2'en g'er og alligevel vælger du at tale om de kriminelle danskere..


  • #12   18. nov 2008 Det er jo hans ejen skyld : 0 Sådan går det når man prøver og handle med sådanne mennesker. Man skal slet ikke have noget som helst og gøre med dem....Man siger bare bilen er solgt når de ringer på den,,,,,

  • #13   18. nov 2008 nej, bonneville - jeg mener blot at det ikke kun er 2. g'ere der begår den slags og her er beviset smiley

    http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=41510

    - så der er ingen grund til at piske tingene op......



  • #14   18. nov 2008 Enig med bonneville. Vi skal sq passe på at det ikke går hen og bliver en vane :-))

    Det er et faktum at mennesker med anden etnisk herkomst langt over repræsenterer statistikken indenfor stort set alle former for kriminalitet.

    Det som skræmmer mig mest som far til 3 teen-age piger er den stigende masse voldtægt som næsten udelukkende udføres af indvandrer drenge.


  • #16   18. nov 2008 Tror nu ikke man skal skære alle over en kam. Jeg har da solgt flere biler til indvandrere uden nogle problemer... Samt en masse andet grej..

    Men uanset hvad så skulle sådan en lort have skåret armene af ved halsen.



  • #17   19. nov 2008 i mine øjne er en tyv en tyv så er er jeg lige glad om han er sort gul hvid eller grøn nogle af jeres udtaleser er langt ude i mine øjne men hvis i er mere glad hvis en såkaldt hvid stjæler jeres ting så bare lade være med at låse jeres mc så skal i nok blive glade :=)

  • #18   27. nov 2008 Så har sognefogdens drenge alligevel gjort deres pligt og stoppet en blå BMW (med tyske plader) ved grænsen i sønderjylland og selv om de to personer i bilen stak ud over markerne ved politiet hvem det er og de er nu efterlyst.

    Bilen viste sig at være ovennævnte og ser ved første øjeklast ikke ud til at have lidt syndelig overlast.

    Nu skal vi bare have retten til at smide "tyvene" og deres familie, venner og alle deres bekendte hjem til den jordhytte de er kommet fra, så kan de more sig med at stjæle kamelgødning fra hianden.


Kommentér på:
Hjælp stjålet bil

Annonce