{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Reminder!!!! {{forumTopicSubject}}

Bag"jul"sblowling

Da julen er forbi og maverne sikkert ikek kan klare mere julemad,
synes vi, at det er på tide med lidt socialt samvær blandt mc-folket.
Da årstiden desværre forhindre at dette kan ske på to-hjul, har vi stablet et arrangement på benene,
som omhandler buffet og bowling.

Dette vil foregå FREDAG d. 23/1 2009 hvor der vil være spisning fra 19-21 og bowling fra 21-23.

Prisen for dette arrangement vil være 230 kr hvilket inkludere skoleje samt ta selv is.
Ønsker man ikke ta selv is kan pengene for dette blive refunderet på dagen hvis det ønsker dette.
Ellers vil overskuddet gå til øl og spiritus til fælles deling.

Tilmelding samt betaling skal ske senest mandag d.5/1 2009. Tilmelding sker ved at skrive til Simon L (gruppeadministrator) hvortil i vil få udleveret et kontonummer til pengeoverførsel.
Påhæng er tilladt at medbringe og prisen vil være den samme.

Ingen er tilmeldt før de har betalt

Mvh Simon, Jimmi og tanja.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
  • Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
  • Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
  • AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
  • Montere lampe 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reminder!!!!
Kommentér på:
Reminder!!!!

Annonce