{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.141 visninger | Oprettet:

Haynes / Service repair GSX650F GSF650 {{forumTopicSubject}}

ER der nogle af jer.. der har været heldige med at finde et sted på nettet, hvor disse bøger kan hentes..
Faktisk har jeg kun kunne finde en Off Suzuki Service Repair Manual (link fjernet) og ikke en Haynes.. (måske modellen er for ny)

Nogle som har bogen liggende.. så jeg måske kan låne den..
Pft.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Haynes / Service repair GSX650F GSF650
  • #1   7. jan 2009 Hej Energy smiley

    Ja.. det er lidt det jeg er bange for.. Nå.. nu må vi se.. om der er nogle der kan fiske et godt link op med en billigere udgave... ellers køber jeg denne i løbet af sæsonen...


  • #2   7. jan 2009 Nej vi må se... skal vi lave den aftale .. at vi råber højt når en af os får købt.. så den anden lige kan høre om det er noget... der er "værd" at købe...

  • #3   17. jan 2009 Jeg har hos en forhandler her i Nordjylland bestilt den off. service manual til vores cykel.. Han sagde at det drejede sig om Bandit 650 bogen, samt et GSX650F suplement.
    Dog har C. Reinhart ikke bogen hjemme.. så jeg vil blive ringet op når den kom til forhandleren..
    Talte iørigt personligt med C.Reinharts kundeservice.. og de fortalte mig.. at bogen kostede ca. 2-300 kr.. så hvis forhandleren kan dy sig for at tage overpris avance... får jeg den i nær fremtid...
    Jeg skal nok give min mening om den.. når den kommer hjem..


  • #4   6. mar 2009 Jeg ringede til forhandleren den anden dag.. da jeg stadig ikke havde hørt fra ham..

    Enten så har han glemt mig og kom med en "plat" undskyldning.. eller også passer det når han siger... at Reinhart stadig ikke har fået den hjem på lager..

    Jeg vil derfor på mandag ringe til Reinhart direkte og høre om de har dem til sag via deres forhandlere nu..


  • #5   26. mar 2009 Nej. .gutten jeg talte med var syg den dag jeg fik taget mig sammen til at ringe.. og har ikke fået det gjort siden.. Skal prøve at huske at gøre det en af dagene..

    Ellers vil jeg faktisk prøve at tage fat i den nye Suzuki forhandler der er kommet i Aalborg.. det kan være der er lidt mere go i dem.. for den anden har sørme ikke været den hurtigste knallert på havnen.. so far


  • #6   30. mar 2009 Mage til )(/#=)(/¤##/&). Gider ikke bruge mere tid på det sted.. Fik fat i manden jeg tidl. havde talt med.. og han sagde.¨åhh jeg har da glemt at ringe til dig og sige.. at den kunne han ikke lige få fat i.. da jeg fik ham i røret.. - tror ærlig talt at det var en mega dum undskyldning.. men what ever..

    Jeg har nu fundet et link.. som jeg tror jeg vil benytte mig af.. http://www.pitstop.net.au/view/bikes-suzuki-wsm/page/query/plu/21518/



  • #7   31. mar 2009 Christian.. Damnn. tak for linket og rådet og ikke mindst info om future release... den havde jeg faktisk ikke lagt mærke til.. smiley

  • #8   6. okt 2014 Hej jeg har den rep bog fra suzuki liggende på USB nøgle hvis nogle mangler den .

Kommentér på:
Haynes / Service repair GSX650F GSF650

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce