{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.123 visninger | Oprettet:

Hva fan sker der !!!!!! {{forumTopicSubject}}



Jeg undre mig over de manglende svar på FLERE af de opslag der er blevet brugt tid på af gruppens medlemmer.... ????

bare fordi mc´en er i hi kigger i vel alle på denne hjemmeside af trang, lyst, interresse eller kedsomhed (?)
OG HVORFOR er det så i ikke svare når på et godt nytår osv. ?? når det står og blinker øverst i højre hjørne under MINE GRUPPER ::: ?? + + + '+ '9¨+ik¨jn n'fd

jeg vil gerne understrege at MC KLUBBEN BAGHJUL kun er til for aktive og indvoldveret medlemmer (men man behøver ik at kunne stave:)
så der er vist nogle der skal ha fingeren ud af lydpotten, kom ind i kampen og gi den gaZZZZZZZZZZ

med det sagt så GODT NYTÅR smiley og det har været fedt at møde jer i mit første mc år (tudefjæs dig har jo kendt lidt længere) første sæson indebar jo mange blandende følser for mig... køb af første mc (Jubiii) kørsel uden kort (halv dumt) første styrt uden kort (meget dumt og lidt av) første hul i lummen efter rep. af total skadet mc ved brug af tyske dele med mindre heldigt resultat (meget ØV) andet styrt(mindre end 24 timer efter jeg havde fået den tilbage...!?) med kort (Meget flovt..) første færsels sag vundet og 50000 tilbage på kontoen (ja tak.... så ku han lærer det ham skodbillsten Ivan smiley
første køb af ny mc (fuck hvor er den fed) 6000 km på suzukién på 1,5 mdr efter første tur til udlandet alene på egen køretøj og første mc ture til fck kampe i jylland (eller nord tyskland kald det hva du vil smiley Ja lidt fik jeg da prøvet dertil kommer jo de mange svingture og forsøg på baghjulskørsel:)

Og så mødte jeg jo en masse nye mc buddys som man kan lege sammen med men leder stadig efter en der har bare halv så stor trang til at gi den gaz... konstant som mig...)

men lad os nu se hvor mange buddys der er her i gruppen smid en kommentar..... eller bli smidt ud smiley

mvh Ren L aka Formanden aka Lenni aka TC/TD The Crash Test Dummy....... eller bare rené



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hva fan sker der !!!!!!
  • #1   10. jan 2009 Sweet Lenni.
    Så vågnede Admin op.

    Jeg glæder mig til at give den gaz til sommer, det bliver alt for nice.
    Og vi må sku prøve at tage til malerklemmen, hver den 1 søndag i måneden.

    Men ser frem til et godt og aktivt mc år. med en masse svingture, midtnats hjul og selvfølgelig bane dage, bane dage og bane dage.

    Dr. Burin


  • #2   2. mar 2009 Hov hov;)



Kommentér på:
Hva fan sker der !!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce