BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

BAMBI-LOGEN Rutinerede & Begynder Forum

Medlemmer: 1.394
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.101 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Er vi klar ? Er vi klar ?

Med klargøring af MC til Sæson 09 ?
Ja ved godt den er 1-2 mdr væk..men den tid går stærkt...
Fik lige min sidste "pimp" del hjem i dag..en klarglas baglygte, og nej ikke LED...men den ser fin ud. Monterer den dog først når jeg skal køre MC hjem fra vinter-hi..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er vi klar ?
  • #1   29. jan 2009 Har kørt lige siden jeg fik egret mine fælge op for en måned siden smiley

Nu er det dog lidt for koldt, men Hondaen kører som i smør smiley

Dejligt med vinterforsikring

• #2   29. jan 2009 Helt klar... Jeg skal have nye dæk på.. Også indviet dækket med en lille burner, så bagdækket bliver varm smiley Også skal derefter races for vildt i en times tid efter den lange ventetid!! :o)

• #3   29. jan 2009 har lavet den ultimative tyrker (ingen racist bemærkninger her), men Bike er i Esbjerg..og jeg er...på Fyn....me miss bike...very much...

• #4   29. jan 2009 Det hedder ikke tyrker....det hedder perle

• #5   29. jan 2009 Nååå
    Har lavet en Kold Perle...
    Orh hvad...nye ord...

• #6   30. jan 2009 kanon hvad så hvis man har lavet 3 perler i træk.. lol

• #7   30. jan 2009 Min står lettere skillt ad.. Der skal lige skiftes blinklys foran, og poleres potter..

Jeg var jo så uheldig, at jeg først fik mit kort da sæsonen var slut, så det er ikke meget jeg har fået kørt, så jeg sidder jævnligt på nakken af den og siger VROOOM VROOM smiley

• #8   30. jan 2009 er født klar !

• #9   30. jan 2009 har været ude at køre det var skide koldt og der røg vandpumpepakningen så det skal jeg lige se på
    jeg er altid klar
    peter

• #10   30. jan 2009 Jeg skal have lavet mit gaskabel, skiftet dæk, smidt Galfer skiver på, armeret bremseslanger, og en ny kæde, og så er jeg klar til en fed og lang sæson smiley Ses på vejene gutter og gutinder smiley

• #11   30. jan 2009 Jeg fik klargjort min i går, så den er klar og kan køre igen nu smiley

• #12   30. jan 2009 Yep .. den er klar så nu kan men begynde at tælle dagene

• #13   30. jan 2009 mangler kun lidt små polering hist og her og alle vegne hehe... Men er ellers ved at være klar efterhånden ja... Har fået ombetrukket sæde, så der kan køres mange km uden ondt i r....

• #14   14. feb 2009 Aner ikke om jeg er klar. Har kørt to sæsoner og haft cyklen stående i en uisoleret garage begge vintre. Jeg har kun vasket den og stillet den ind. Og taget den ud igen når det blev forår vasket den igen og pudset lidt rust hist og her og så smurt kæden og kørt igen.

I dag har jeg lige haft den startet og smurt diverse bevægelige dele sprøjtet motorblokken ind i WD40 da den virkede lidt iret efterhånden og ladet den køre i 5 minutter. Sat vedligeholdelsesladeren på batteriet og flyttet den en halv meter. Jeg aner ikke om jeg overhovedet gør nok for at holde den vedlige om vinteren. Men den kører og starter jo fint nok.

Den ryger dog til skjern i starten af sæsonen for at få spændt eger fælgene op. Den virker noget løst at køre på synes jeg.

• #15   14. feb 2009 Hej Henrik..
    Jeg er sikker på at den mc. starter selv om den står 10 år. Det er bare lidt surt at den stadig bliver rusten og gammel og så på.. og det gør da kun ondt være når man bruger WD40. men sådan er det jo.. jeg ville personligt bare lade den stå til man beslutter sig for at nu er foråret kommet. skifte olie og oliefilter. og tændrør hvis det anbefales iflg. brugsforvirring. Den tager ikke skade af og blive startet en gang imellem. men 5 min er for lidt.. den skal sgu være ordentligt varm hvis man starter den op..

Jeg starter snart på min egen lille lady. så skal hun sgu have den store tur i år..
    Tro hun har godt af lige og få karburator just. nye pløkker osv...

Hallo hallo ses der ude..... snart..

Kommentér på:
Er vi klar ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce