1.089 visninger
|
Oprettet:
Prismet kl 15 IDAG {{forumTopicSubject}}
jeg holder ved prismet kl 15 idag.. skal ned og se steder på havnen hvor vi kan holde til moesgaard sæson start...
tager mit spejl refleks med så der er lidt mulighed for mushi mushi billeder
sep 2006
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 215
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
var ude og køre igår og det var ikke så slemt som jeg troede
okt 2004
Følger: 19 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 17 Svar: 345
mar 2007
Følger: 70 Følgere: 59 MC-er: 14 Emner: 202 Svar: 804
mar 2008
Følger: 121 Følgere: 115 MC-er: 1 Emner: 111 Svar: 3.022
jan 2009
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 1 Emner: 29 Svar: 290
aug 2006
Følger: 5 Følgere: 10 MC-er: 2 Emner: 23 Svar: 222
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
sep 2006
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 215
Men du siger Ziggy senere? Måske vi kigger forbi.
mar 2006
Følger: 48 Følgere: 46 MC-er: 3 Emner: 76 Svar: 697
feb 2008
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 131 Svar: 649
feb 2008
Følger: 49 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 131 Svar: 649
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
og nej ikke for koldt, man skal bare pisse i buskerne!
nå jeg dropper prismet kl 15 så,, og mødes med jer der gider ved garagen kl 17.30
apr 2005
Følger: 93 Følgere: 98 MC-er: 1 Annoncer: 11 Svar: 2.815
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 51
jun 2006
Følger: 155 Følgere: 151 MC-er: 9 Emner: 237 Svar: 1.847
apr 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 9 Svar: 51
sep 2006
Følger: 32 Følgere: 32 MC-er: 1 Emner: 10 Svar: 215
Ja - Det siger i vel
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 MC-er: 1 Emner: 53 Svar: 125
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
T-svansen lys på cykelstien i regnvejr , flink som man er vender man om for at se om man kan hjælpe med noget , hans Aprilla er jo sikkert gået død :o) men nææ nej så snart hans psykovenner dukker op bagude er man straks stukket af......
Underligt at sådan en Thundercat kan komme så langt bagud ;o)
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
aug 2005
Følger: 47 Følgere: 44 MC-er: 4 Emner: 32 Svar: 3.481
jun 2006
Følger: 58 Følgere: 55 MC-er: 3 Emner: 63 Svar: 1.213
okt 2007
Følger: 47 Følgere: 45 MC-er: 1 Emner: 61 Svar: 389
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 106
Også hjælper det jo ikke at det er perlen Rachtmus "Sutta ob frah slaab" Haridallbub (Harbo) der står ved roret på pølsefærgen der
Og når han klager over at det er kold, så kan jeg fortælle at den er bare ikke større
nov 2006
Følger: 59 Følgere: 56 MC-er: 3 Emner: 19 Svar: 397
jan 2008
Følger: 18 Følgere: 17 MC-er: 1 Emner: 6 Svar: 106
Prismet kl 15 IDAG