{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Sådan :-D {{forumTopicSubject}}

Så har jeg endelig fået prøvekørt en ER-6n smiley

Og nu er der ingen tvivl mere, det bliver sådan en... Nu kunne jeg endelig sammenligne den med GSR 600, som jeg prøvede for ikke så langt tid siden, og må nok sige at ER-6n er meget federe at køre på... Der er INTET der irriterer mig ved denne bike, kanon fedt smiley

Den jeg prøvede havde en dobbelt Laser udstødning monteret, hold da kæft en lyd, det var vildt... lød næsten som en V2'er med sports potte smiley

Nå, ville også bare lige fortælle det...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan :-D
  • #1   10. mar 2009 Hehe.. det er da godt at høre du snart får købt den....

du har da længe lænt dig op at ideen om det skulle være den... men skal den være orange..??? hvad med at købe 09 modellen... i hvid.. den er så super fed.. =)

• #2   10. mar 2009 Jaaaa smiley

Orange, sort/rød eller sølv/rød... En af de 3...!!!

Jeg er ikke så vild med 09'eren, synes ikke lygten er så pæn på den, er ikke vild med passager håndtagene og så synes jeg at intrumenteringen er blevet rodet,.... Kan ikke forstå at de har valgt analog speedometer og digital omdrejningstæller...????

Men det fede ved 09'eren er at den har en tankmåler smiley

Nu vi er ved det... Når benzin lampen lyser på de "gamle" modeller... Hvor mange liter er der så tilbage, eller hvor langt kan man køre endnu???

• #3   10. mar 2009 hehe... aner det ikke.. men der er vel 5 liter eller noget.. kan sagtens køre en afkørsel eller 5 her på sjælland.. men køre man i jylland skal man bare lidt tænke over hvornår man sidst tankede......

Hmmm så er der helt sikket noget for dig på dba. så et rigtig godt tilbud derinde.. billigt.. =) søg er6 så kommer de

• #4   10. mar 2009 Når tankmåleren begynder at blinke på 07-modellen er der ca 3 liter tilbage. Og jeg mener at ved 1½ liter begynder den at lyse konstant.

• #5   10. mar 2009 Thomas : Det er jo det smiley Dejligt endelig at være sikker i sit valg... I lang tid havde jeg jo kun GSR 600 at forholde mig til smiley

Men ja, den lyder super fedt med en anden potte end den originale smiley

• #6   11. mar 2009 Nu skal det så lige siges at er6 er opgivet til 25km/l og ligger blant top5 af mest økonomiske MC overhovedet. Og jeg syntes egentlig at min kører ca 20 km/l altid for mig.

Du skal prøve at høre sådan et sæt Ixil Extreme potter uden dbkiller, tror ENHVER der har hørt sådan en må tage hatten af.
    Personligt sys jeg det er de fedeste potter man kan sætte på den. Fik mit sæt hos Rydberg i Aidt for 4200,- hvilket er 2000 under listepris herhjemme.

Håber dig du finder en er6n du bliver glad for smiley

• #7   11. mar 2009 Kan personlig bedst lide udseendet af Ixil Extreme potterne, de passer bare perfekt til maskinen smiley

• #8   11. mar 2009 Hør lige min inden du beslutter dig.. og tænk den koster kun 2500 fra italien... så bliver det ikke nemmer og feder... den er lige til at sætte på..

• #9   12. mar 2009 Jeg havde først bestilt Lazer potterne, men jeg er satme glad for at jeg annulerede det. Jeg er virkelig glade for mine Ixil.

Man kan stadig for Ixil her: (link fjernet) Det er dog lidt krydderet.

Ville nok bestille fra UK er sådan noget.. Dengang jeg købte var det ca. 4500 med porto fra UK.

• #10   12. mar 2009 Kom lige i tanke om 1 eneste ting som faktisk irriterede mig... og det var spejlene,.... det var meget svært at se trafikken bagved... Men det kan forhåbentlig afhjælpes med de der sidespejls forlængere som man kan købe gennem Kawasaki..???

• #11   14. mar 2009 Gert, spejlforlængere: SW-Motech SVL 00.505.101 - kr 285 fra den lokale biks, det var billigere end på nettet!

• #12   14. mar 2009 Cool smiley

Håber at det hjælper på sigbarheden så, da jeg kun kunne se arme da jeg var ude at køre... men jeg vælger at tro at det er fordi jeg er så ENORM bredskuldret ;-D

• #13   15. mar 2009 Jeg har ingen problemer med spejlene, jeg skal bare trække albuerne lidt ind så har jeg et udmærket udsyn - men nu er jeg heller ikke så stor! Så jeg vil tro det hjælper med nogle forlængere.

Kommentér på:
Sådan :-D

Annonce