SUZUKI GSX-F

SUZUKI GSX-F

Medlemmer: 170
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
2.777 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Går på kun 2 cylindre. Går på kun 2 cylindre.

Jeg kørte til håndbold på min motorcykel idag.. Ikke noget problem.

Men da jeg skulle hjem, gik dyret på kun 2 cylindre. Den ene side af udstødningsrøret liver varmt med det andet forbliver koldt.

Når jeg kører ligeud kan den en gang imellem kører på alle cylindre, men er meget sjældent..

Er der nogen af jer der har nogen løsninger.. Der er jo kun 2 muligheder. Benzin = karburatorer eller gnist = tændrør/tænding

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning og afkantning af plænen. 900 kr.
  • Havemand 750 kr.
  • Havearbejde 4.000 kr.
  • Montering af nye tagrender i de gamle rendejern 1.000 kr.
  • Samle skab og senge (IKEA) 4.000 kr.
  • Demontering af brændeovn 4.380 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Går på kun 2 cylindre.
  • #1   15. mar 2009 mon ikke det er karburator efter sådan en overvintring...prøv at rense dem en gang...

• #2   15. mar 2009 Havde også det i tankerne.. Men har kørt mere end 200 km siden den kom ud uden problemer..

Men tror lige der bliver pillet noget plastik af imorgen så jeg kan komme til..

• #3   15. mar 2009 Det er de første 2 fra venstre..

Må lige kigge på de slanger eller måsle have de 2 karburatorer skilt af og renses,

Hvormeget skal skilles af for at rense dem..

• #4   16. mar 2009 Ville sige den ene tændspole er stået af, men bare et gæt.

OBrian : Tænder Mc'er som biler gør, siden du skriver 1-3 og 2-4?? (Generalt Spørgsmål smiley )

• #5   16. mar 2009 I realiteten kan det vel godt være anderledes, da den har to tændspoler??hvis det altså er en firecylindret??

• #6   17. mar 2009 Tog og blæste luft igennem først tanken og derefter de 2 karburatorer som ikka gav benzin..

Så startede dyret og jeg kørte 180 km igår uden problemer... Men når den fik fuld gas i starten "hakkede" den lidt..

Men de sidste km. var der ikke noget problem.. Havde den på 180 km/t så det ser ud til min sæson er skudt igang nu..

Kommentér på:
Går på kun 2 cylindre.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce