4.505 visninger
|
Oprettet:
Børn bag på? {{forumTopicSubject}}
Håber nogen kan hjælpe lidt.
Jeg ved man kan få et barnesæde til motorcykler, men hvad siger loven?
Hvor gammel skal børn være før de må køre med?
og er der nogen der har erfaringer med dette?
jan 2008
Følger: 26 Følgere: 24 MC-er: 2 Emner: 70 Svar: 645
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 876
Det er rigtig nok de skal være 135 cm
nov 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 84
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Det var bare rart lige at kende til det vis den en dag blev aktuelt.
Men er der nogen der har prøvet at køre med børn?
jan 2006
Følger: 8 Følgere: 16 MC-er: 5 Emner: 17 Svar: 328
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 81
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 289
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 50
Har haft alle mine 5 piger med (en af gangen), og de er VILDE med det! (9 og 12 år)
Der bliver holdt nøje regnskab!
Så vidt jeg er orienteret, er styrthjælm det eneste sikkerhedsudstyr, de SKAL have på, meeen...............!
nov 2007
Følger: 1 MC-er: 2 Emner: 29 Svar: 84
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 81
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 50
Spørg en kørelære..... de må vide det?
Måske er det, igen, lavet om? Der kan være sket så meget, siden sidste forår, hvor jeg fiik kortet!
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 30 Svar: 81
sep 2008
Følger: 7 Følgere: 5 MC-er: 1 Svar: 50
Kør pænt!
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Børn bag på?