Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børn bag på?
  • #1   17. mar 2009 såvidt jeg ved-er mindstehøjden 135 cm!!!!,så den med barnesædet går sgu,nok ikke???,men måske har jeg hørt/læst forkert??

• #2   17. mar 2009 lau H
    Det er rigtig nok de skal være 135 cm

• #3   17. mar 2009 Det er nok en god ide at læse lovene vært år for de lave dem hele tiden om.

• #4   17. mar 2009 Jeg siger mange tak... især til . (¯`°º•Susanne•º°´¯) .

Det var bare rart lige at kende til det vis den en dag blev aktuelt.

Men er der nogen der har prøvet at køre med børn?

• #5   17. mar 2009 Hej. Ikke på 2 hjulet mc, men har tit min datter på 7 med i sidevognen på nimbusen (med godkendt hjelm). Hun snakker tit om en tur på yamahaen , men det kniber med de 1,35. Mvh Gert

• #6   17. mar 2009 hej jeg køre tit og ofte med min datter på ni og det er ikke noget problem i starten sagde jeg at hun skulle holde rundt om mig fordi så følger hun automatisk min bevægelser når man drejer osv. og min knægt er misundelig fordi han ikke kan komme med ud og køre han kan sagtens nå fodhvilerne men han er kun 128 så det går ikke det er han stærkt utilfreds med

• #7   18. mar 2009 de må godt køre med hvis de er over 5år bare de har ordentlig sikkerhedsudstyr og kan holde fast jfr §68

• #8   18. mar 2009 Det er ingen problem at have børn med! I hvertfald ikke når der er et ryglæn!
    Har haft alle mine 5 piger med (en af gangen), og de er VILDE med det! (9 og 12 år)
    smiley
    Der bliver holdt nøje regnskab! smiley
    Så vidt jeg er orienteret, er styrthjælm det eneste sikkerhedsudstyr, de SKAL have på, meeen...............!

• #9   18. mar 2009 Ja det eneste krav når man skal køre mc eller side bag på er en EU godkendt hjelm. Men selvfølelig er det en god ide med en god køredragt.

• #10   18. mar 2009 hej jeg har i eftermiddags været oppe på den lokale politi station for at spørge angående børn bag på og hvor høje de skal være og han sahde at bare de kunne nå fodhvilerne og holde ordentligt rundt om en måtte de gerne sidde bag på

• #11   18. mar 2009 Ja, der kan man se...... selv politiet kan ikke følge med........ men vi andre SKAL bare vide det!
    Spørg en kørelære..... de må vide det?
    Måske er det, igen, lavet om? Der kan være sket så meget, siden sidste forår, hvor jeg fiik kortet!
    smiley

• #12   18. mar 2009 ja jeg må indrømme at jeg også selv er lidt forvirret men nu tager jeg chansen og gir knægten en lille tur bag på hvis jeg så blir stoppet må jeg jo henvise til den betjent der har sagt at det var lovligt

• #13   19. mar 2009 Go` tur!
    Kør pænt! smiley

• #14   19. mar 2009 Jeg siger mange tak for jeres kommentare. Jeg kan se der bliver ændret en del i loven, og det er nok ikke de sidste ændringer der sker.

Kommentér på:
Børn bag på?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce