{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.420 visninger | Oprettet:

Velkommen til sæson 2009 {{forumTopicSubject}}


<b>--- og Rigtig Hjertelig Velkommen til alle Jer Nye</b>

Hejsa, solen skinner, og det er frisk vejr – MC-folket er ved at vågne op – ”skildpadderne” vågner også af deres dvale.

I år er vi flere tøffere end nogen sinde før, så vi har også flere muligheder end før.

Idet vi har så mange nye, vil jeg gerne lige skrive et par ord og praktiske bemærkninger, specielt møntet på Jer nytilkommere.

Dette er <b>ikke</b> en klub, men et forum, hvor man efterhånden kommmer til at kende hinanden i et vist omfang.

Det er sådan, fordi det har vist sig, at medlemmerne som helhed helst ser det sådan. Vi er spredt ud over hele landet, og det at vi er så mange, som vi er, gør, at der nærmest altid er andre Tøffedyr on-line på MCG. MCG-gruppen Tøffedyrene er det forum vi kommunikerer i.

Ved siden af dette har vi en hjemmeside, der egentlig blot fungerer som et udstillingsvindue. På denne er der mulighed for at oploade billeder fra ture, så man ikke skal bladre i en masse forskellige fotoalbums. Ligeledes er der nogle praktiske vink og en <b>webshop</b>, hvor man har mulighed for at købe lidt forskelligt grej. Vi har en gang tidligere haft en central opsamling af bestillinger på tøj med logo, det organiserede Lonnie beredvilligt. Imidlertid var der desværre et antal problemer med betalinger, så fremover har vi valgt at give alle mulighed for individuelt af bestille via hjemmesiden, hvor udvalget så til gengæld er en hel del bredere.

Hjemmesiden er <b>ikke</b> en forretning. Webshoppen er skruet sådan sammen, at handel er omkostningsdækket og ikke mere. Da vi ikke er en klub, <i>er der ikke noget kontingent. </i>

<b>De omkostninger, der er ved at opretholde sitet ,dækkes af frivillige bidrag indbetalt på det kontonummer, I kan se på siden. Jeg vil da opfordre til, at man i årets løb køber en pakke smøger eller en isvaffel mindre og sender en halvtredser af sted.</b>

I kommer ind på siden her:

(link fjernet) dobbeltklik på skildpadden og derefter de symboler, I vil videre til.

Frivillig webmaster for siden er Rene Kure: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=11987 send ham en besked, hvis I har billeder eller lignende til siden.

Som nogle af jer har opdaget, er der aktiviter i gruppen, og dem ser vi gerne rigtig mange af.

Vore Nordjyder arrangerer i år Tøffetræf, kig her, riv et par dage ud og deltag, det bliver kanonskægt:

Beskrivelse og tilmeldingstråd: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=102017

Hvad koster det og info om betaling: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=102653

Sidste frist etc.: http://www.motorcykelgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?Msg_ID=103869

Om arrangementer:
Her i foråret har vi en eller anden fællestur i det Nordsjællandske til gode, Stafetten havnede hos Gert fra Frederikssund. Han nåede ikke en efterårstur, men så får vi nok en forårstur:-)

Ellers er ALLE velkomne til at starte en tråd med et mødested og en mødetid, hvor man så kan tilmelde sig, lige som jeg vil opfordre alle til at tilmelde sig og deltage, når andre lægger et forslag frem. Vi har kørt rigtig mange ture – i større eller mindre grupper, og det er ALTID smadderhyggeligt.

<i>Lidt om adfærd</i>:
I Tøffedyrene taler vi generelt ordentligt til hinanden, og det er meget få gange det har været nødvendigt at røre ved nogen tråde (jeg husker to tilfælde, hvor jeg via en ”privat besked” har måttet bede nogen moderere sig). Vi sletter ikke tråde!

I nye vil lægge mærke til, at rigtig mange ikke er anonyme herinde. Det er en simpel holdningssag, det er langt sværere at skrive noget ugennemtænkt negativt, hvis man skal lægge sit rigtige ansigt til! Derfor en<b> opfordring – ikke et krav</b> – sæt meget gerne et vellignende foto på jeres profil, og benyt gerne jeres navne. Jeg selv har altid gjort det, og det har aldrig givet mig nogen som helst problemer.

Ellers vil jeg bare sige, at jeg glæder mig meget til den kommende sæson, vi skal slide noget asfalt og have nogle skønne timer sammen.
<b>Med venlig hilsen

Knud</b>
P.S.
Nyhedsbrevet her kommer også som indlæg i forum. Så kan I selv føje det til, som jeg har glemt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til sæson 2009
Kommentér på:
Velkommen til sæson 2009

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce