1.022 visninger
|
Oprettet:
Skærtorsdags træf {{forumTopicSubject}}
så er det snart tid til skærtorsdagstræf på Esbjerg torv igen.
Det er Torsdag D. 9/4-09.
Vi mødes som vi plejer ved Bilka i Esbjerg, (på bilkas P-plads ovenpå,) ved en 10:30 tiden, så vi er klar til at køre ved en 11-11:30 tiden.
Hvem skal med?
Til jer der ikke ved hvor bilka er i Esbjerg.
Bilka Esbjerg
Stormgade 157, 6715 Esbjerg N
Mvh Bettina
aug 2006
Følger: 51 Følgere: 48 MC-er: 4 Emner: 22 Svar: 1.301
maj 2007
Følger: 41 Følgere: 43 MC-er: 3 Emner: 169 Svar: 1.181
maj 2006
Følger: 14 Følgere: 12 MC-er: 3 Emner: 11 Svar: 160
/mvh
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 35 MC-er: 3 Emner: 117 Svar: 947
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
ses
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 109
Nogen der ved hvad dem præcise plan er?
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 2 MC-er: 2 Emner: 39 Svar: 109
apr 2006
Følger: 87 Følgere: 82 MC-er: 5 Emner: 233 Svar: 475
jul 2006
Følger: 42 Følgere: 38 MC-er: 4 Emner: 60 Svar: 281
men vi mødes jo nok.
besilt godt vejr, mc max ren og klargjort. rytter presset...
Skærtorsdags træf