1.454 visninger
|
Oprettet:
gsxr 600 forgaffel {{forumTopicSubject}}
jeg står og har samlet min cykel færdig efter vinter projekt.. da jeg bemærker at hvis jeg sidder på cyklen, tager forbremsen og hugger ned i forgaflen, så klonker det.. og de første par cm. går nemt ned... det venstre gaffelben ser en smule fedtet ud.. spørgsmålet er om dette kan være mangel på olie?? eller noget der er slidt i kronrøret?? eller noget andet?? har ikke vildt meget forstand på det punkt her..!
nogle der evt kunne vide hvad dette kan skyldes?
dec 2003
Følger: 14 Følgere: 13 MC-er: 3 Emner: 17 Svar: 257
Søren
aug 2007
Følger: 6 Følgere: 6 MC-er: 2 Emner: 52 Svar: 190
gsxr 600 forgaffel