{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

At vælge! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle...

Nu er tiden kommet til at hjælpe lidt og give jeres mening tilkende. Jeg er igang med at finde min "nye" mc. Har været ude og prøve en CBR600(ikke RR) og en VFR 750 fra 95´som jeg skal give 69000 for. VFRén har gået 64000. Ikke en ny cykel... Overvejer også en VTR 1000 istedet for, men har ikke prøvet en endnu...

Alle meninger omkring kava, honda, yama osv er MEGET velkommen så jeg kan danne mig en billed af hvad jeg skal vælge. At tilføje er at jeg er "newbie" inde for mc, kører på anden sæson på min gamle VF 500 fra 86, men er sikker på jeg skal "opgradere"... Hvad og hvorfor ville være en god start!

På forhånd tak!
J


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At vælge!
  • #1   10. apr 2009 Det er jo to meget fine cykle du nævner - har selv haft VFR 750 '97, og triller pt på en '90

    har selv kigget på CBR'er - det er også meget lækre cykler - skulle jeg vælge IGEN tror jeg det igen ville blive en VFR - de er lidt billigere, og næsten med samme power

    M


Kommentér på:
At vælge!

Annonce