2.945 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til handlebar riser/styrforhøjer {{forumTopicSubject}}
Hej folkens... jeg er lidt på herrens mark med at finde styrforhøjer til min gs 500.
Da det er en årgang 97 med clip-on styr (se min profil for billede) er det ikke muligt at bruge traditionelle styrforhøjere.
Er der nogen af jer der kan være behjælplige med link til en forhandler, der sælger nogen der er længere end de standard?
Se de nuværende her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=10792
dec 2003
Følger: 2 Følgere: 91 MC-er: 11 Emner: 240 Svar: 20.376
Hjælp til handlebar riser/styrforhøjer