HYOSUNG

HYOSUNG

Medlemmer: 81
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
743 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

powercomander powercomander

øv, er ude i at hente lidt mere effekt på min hyo, og var i den forbindelse igang med at undersøge mulighedder og priser med henholdsvis powercomander og rapid bike. læs dette svar jeg fik fra Ove, mr. dyno fra dot-e:

Hej Peter.

Vi har valgt ikke at sælge Powercommnader til din mc.model pt. pga problemer med FI fejl på
Hyosung motorstyringerne.

Hvilket er meget beklageligt for Powercommanderen får den nemlig til at køre helt fantastisk.
Men vi ønsker ikke at skabe problemer for os selv.

Beklager den stadig er listet i kataloget.

Tak for din henvendelse.

Venlig hilsen/best regards
Ove (Mr.Dyno) Bang Pedersen
DOT Engineering
www.dot-e.dk
Email: mr.dyno@dot-e.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  powercomander
  • #1   19. maj 2009 sur røv

• #2   19. maj 2009 Surt men det er nok også begrænset hvad du kunne hente af topeffekt på den, de fleste får "bare" et mærkant bedre bund og mellemområde og gasrespons.

FI-fejl står det for Fuel-Injektion?

• #3   19. maj 2009 Surt. Men da altid noget at Ove er ærlig og ikke bare siger at du kan komme ned med den, hvorefter han sætter PC'en på og levere den tilbage med en fejl, bare for at tjene penge.

• #4   19. maj 2009 tue- ifølge de folk jeg har hørt fra, med powercomander eller rapid bike, er der op til 20% ekstra at hente i mellem området, hvilket jo også er der det er interesant ;o) hvis vi nu forestiller os at smide 50hk i dækket ved 5000rpm istedet for 40hk, så er det dæleme noget der kan mærkes på 300kg der skal flyttes. meget spidseffekt fåes absolut ikke med andet styre map. der ska grovere sager til. og ja FI står for fuel injection. hyosungens org boks er måske ik så glad for den måde signalerne i powercomanderen virker.

ang rapid bik, har kent, hos buchberg mc, en prøve cykel man ka komme ned og prøve det på(han oplyser også om god mellem effekt, og nævner intet om nogen fejl) hvertfald ikke endnu.

• #5   19. maj 2009 Det var nu fordi at jeg troede at du mente at den skulle topeffekt at jeg nævnte det med effekten.

Tue

Kommentér på:
powercomander

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce