HD PRE-EVO

HD PRE-EVO

Medlemmer: 47
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.410 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

kickstarter problemer kickstarter problemer

Lige et spørgsmål til alle her i gruppen, kender eller har i hørt om et problem hvor kickstarter armen begynder at tage fat ved kørsel, forleden dag kørte jeg ud af motorvejen og pludselig kommer der en lyd som når en kileram på en bil hyler, lyden går væk igen 5-10 min efter kommer den igen og går væk, da jeg kommer hjem og stiller fruen i garagen ser jeg at pedalen faktisk har kørt en halv omgang og været nede og kysse asfalten, faktisk så kraftigt at bolten som holder gummi pedalen er slidt halvt væk, tænker bare godt man ikke lige har drejet lidt til højre så var man da røget på røven !! hvad fanden sker der med fruen ? nogen gode bud
vh. søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 800 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kickstarter problemer
  • #1   4. jun 2009 Orv det lyder ikke rart, utroligt at du ikke har opdaget at det var kickstarteren når den var så slidt !
    Jeg ville rive sidedækslet af og kigge hvordan gearne har det, der sidder forskellige spur og helical gear der jo sagtens kan blive slidt.
    Hvordan har din fjedder det ? altså den store flade helical fjedder der sidder lige ved kickarmen, den skulle jo gerne holde den oppe..

• #2   5. jun 2009 er i fuld gang med at skabe plads på værkstedet ( holder lige et par stykker i vejen ) (0; fjederen har det fint tro det er møtrikken der holder tandhjulene på plads der er gået løs, en vens ide glæder mig til problemet er løst , bukker og takke P J

• #3   7. jun 2009 okay, ja der er jo ikke andet for end at kigge på det : ) det er heldigvis ikke så kompliceret..

Går den stadig godt din Pan ? jeg kender din cykel fra da Frank ejede den : )

• #4   7. jun 2009 Jep der har ikke været det store, skiftet en aksel i starteren, der sad en todelt, denne er skiftet til en helstøbt, lidt nye pakninger osv. ellers køre fruen fint
    (0;

• #5   7. jun 2009 Det er nok ganske fint så : )

Kommentér på:
kickstarter problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce