521 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

kickstarter kickstarter

Hej har lige købt mig en xl 350. Ejeren sparkede den igang ved 2-3 forsøg som kold og første gang da den var varm.

Jeg har dog selv en del problemer. har sparket den igang et par gange da den var varm, men som kold kan jeg ikke få liv iden.
Har hørt man skal finde toppunktet, men hvordan gøres det helt præcis? kunne godt bruge lidt råd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Slå græs 205 kr.
  • Hjælp til at samle TV skænk 550 kr.
  • Vaskemaskine 1.200 kr.
  • Samle skab og kommode 600 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.100 kr.
  • Inspicering af opgave 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kickstarter
  • #1   5. maj 2010 Tror man køre forsigtigt på kick starteren, så der kommer modstand tidligt i den, også gir man den ellers et ordentligt gok.

• #2   5. maj 2010 det er ganske nemt når man først har lært det, jeg kunne da jeg var yngre (hvis der var piger tilstede.) starte min xr600 med hånden smiley

tricket er at træde langsomt et par gange til du kan mærke den bliver hård = kompressions slaget hvor stemplet er på vej op og komprimere blandingen. når du når kompressions slaget bliver den hårdere og hårdere indtil den når TDC (stemplet er helt i top) så skal du bare en lille smule over TDC og så lader du kickstarteren komme helt op til udgangs position og sparker hårdt, så burde den starte med det samme.

ved godt det lyder kompliceret men det er ret nemt når man først har fanget det.

ser lige det er næsten det samme Morten P siger ovenfor

• #3   5. maj 2010 jeg kan da huske lidt fra min gamle yamaha 4 gear =)

Kommentér på:
kickstarter

Annonce