431 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
3 Svar
Ny cykel Ny cykel
Ja så har jeg haft min Baby Ninja i lidt mere end et ½ år, så nu var tiden kommet... Eller ja nu vil jeg gerne ha en rigtig motor cykel. (dette skal jeg nok komme til at høre lidt for blandt alle jer cruiser køre) Men jeg har byttet den til en helt ny Kawasaki ER-6F Den er dog fra 2008, men har kun stået hos forhandleren. Får den på mandag, hvor forhandleren så overtager min gamle.
Glæder mig... meget
0 synes godt om
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Med hensyn til tyven. Så nej, der er intet at stille op, det er bare mega sort uheld.
Ja jeg skifter lidt hurtigt, så den nye skal holde længe. Den gamle er sjov og billig og køre fint, men ja jeg skulle nok ha undersøgt priser m.m. inden jeg købte den.
Hurtigt og hurtigt, 220 siger de den gør. Men den skulle ligge godt på de små landeveje. Det er jo ikke en rigtig racer.
nov 2007
Følger: 10 Følgere: 9 MC-er: 2 Emner: 8 Svar: 251
Søvnløse nætter, som et barn der tænker og venter på Juleaften. Spændingen og tankerne om det der venter, overstiger behovet for at sove.
Billederne af det der snart kommer, kommer igen, og igen, og igen. Som en film der ingen slutning har. En film der altid har en ”happy ending” – The never ending story.
Pulsen stiger jo nærmere du kommer til det, du har ventet allermest på. Kinderne bliver varme, åndedrættet bliver hurtigere – du kommer tættere, og tættere, og tættere… Kan næsten ikke holde spændingen ud! Er det ikke snart nu!
…Ja, ok. Måske lidt overdrevet, men alligevel… Man har vel lov til at glæde sig.
Tillykke med den nye Kawa.
apr 2008
Følger: 12 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 35 Svar: 176
Ny cykel
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside