{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen der vil med?
  • #1   10. jun 2009 Nu skriver du ikke hvilken Louis du vil besøge, men hvis det er Hamburg, hvor den nærmeste Giga Store ligger, skal du blot køre med en gennemsnitsfart på 175 km/t hvis du kører kl. 13 og vil være der kl. 15, hvilket giver de nævnte 3 timer inden lukketid kl. 18. Du får vist brug for et syvende gear på Fazeren smiley

    Men bare rolig, de lukker først kl. 21, så du kan sagtens få 3 timer dernede, selvom du kører med en mere realistisk gennemsnitsfart .-)

    God tur


  • #2   10. jun 2009 Hold nu op. 175 km/t er ikke noget problem for den lille "yammer". Ej heller i gennemsnit.

    Nå godt ord igen! Tak for oplysningen, det er selvfølgelig ikke en realistisk fart og vejret bliver tilsyneladende også for blæsende til at jeg binder an med det.

    Ska`iøvrigt snart ud at trille en tur igen med en håndfuld mcister?


  • #3   10. jun 2009 Ska` vi iøvrigt snart ud at trille en tur igen med en håndfuld mcister? Mente jeg. Der er jo skønt omkring Hjarbæk Fjord hvor vi endte sidst.

  • #4   11. jun 2009 Det ser ud til at blive kørevejr i weekenden, selvom det ikke ligefrem bliver sommervejr. Hvis det holder stik, skal Yamaha'en da luftes.

  • #5   12. jun 2009 Jamen kunne det tænkes at du giver lyd her i gruppen, hvis du vil ud at køre på søndag?

  • #6   12. jun 2009 Måske. Ofte er det med kort varsel jeg bestemmer om og hvor jeg kører hen. Det afhænger af vejr, tid og lyst. Men hvis du giver mig dit mobilnr. kan jeg give dig et praj en gang imellem. Hvis du ikke vil have det stående her på forum, kan du sende det til mig i en besked.

Kommentér på:
Nogen der vil med?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce