Tøffedyrene!

Tøffedyrene!

Medlemmer: 720
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.129 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Samkørsel til Tøffetræf Samkørsel til Tøffetræf

Her er så en mulig plan for fælleskørsel fra København over Sjælland og Fyn til Vejle. Kørslen bliver regulær halvsur transportkørsel på motorvej. Der er langt og vi skal nok komme af motorbanen efter Vejle:-)

Ramses den Stædige Kamel og jeg starter her fra Vallensbæk fredag den 10.7. kl. 9.45. Vil nogen med herfra, er de velkomne til at få min adresse som PB, hvis I ikke allerede har den.

Opsamling KBH bliver ellers på rastepladsen ved motorvejen i Karlslunde - afgang kl. 10.10

Herfra køres til Slagelse stop 39, hvorfra, der er afgang kl. 10.45

Der køres til Kildebjerg, hvor vi samler fynboer op – afgang kl. 11.45

Forventet ankomst til Transportcenter Vejle kl.

Vi bør køre fra Vejle mellem 13.30 og 14.00, hvis vi ellers skal slå lejr og spise stegt flæsk og persillesovs samme aften.

Fra transportcenteret vil jeg gerne overlade teten til en eller anden begavet jyde med stedsans, hvis en sådan findes. Jeg foreslår, at vi kører over Viborg ad den gamle hovedvej. Skulle vi komme i tidsnød, kan man køre lidt øst på og tage et stykke motorvej.

Kan I lide planen, så skriv jer på i denne tråd. Kan I ikke lide den, så mødes vi jo nok i Flauenskjold:-)

Med venlig hilsen

Knud

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af hvepsebo 1.500 kr.
  • Opsætning af knager, lampe mm. 1.200 kr.
  • Rengøring af bad og køkken inkl. skabe. 8 skabe i køkken og tre små i badeværelset. Jeg regner med 4 timers arbejde. 1.200 kr.
  • Sette opp beslag til gardin 1.800 kr.
  • Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Skift af membran på vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samkørsel til Tøffetræf
Kommentér på:
Samkørsel til Tøffetræf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce