BANDITTERNE

BANDITTERNE

Medlemmer: 216
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
1.301 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

MCen taber pusten MCen taber pusten

Hej.
For første gang oplever jeg i dag at motorcyklen taber pusten når den har kørt et lille stykke tid (5-10mins kørsel). Det føles somum at den ikke får benzin (jo der er frisk benzin på den). Den døde simpelten og det eneste der hjal var at lade en stå et stykke tid og så prøve at få den igang igen.

MC'en har stået ude i et indelukket cykelskur hele vinterne. Men står ellers udenfor.
Den har ikke fået en rigtig service siden sidste år engang.

Kan det være tændproperne der er på vej mod døden? eller måske noget mere alvorligt?

Banditten er en 600 fra '97.

Det skal siges at det er ufatteligt vådt i dag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Sæt TV op med stativ og 3 rammer på væggen 500 kr.
  • Lægge sten i indkørsel 4 kvm 800 kr.
  • Diverse ophængninger 4.500 kr.
  • hæk klipning 1.950 kr.
  • Stoppet håndvask i badeværelset 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MCen taber pusten
  • #1   11. jun 2009 hmm prøv at lette låget på din benzintank, lige når den er gået ud... giver det vææs, pga vakuum i tanken, så er udluftningen i tankdæksle stoppet til og derved kan karbs ikke suge benz. Kunne være en årsag

Ellers kan det være filtret der er stoppet, eller en utæt benz slange eller hane ;o)

• #2   11. jun 2009 Har oplevet det samme sidte år da jeg kørte i rimelig voldsomt rejnvejr... og jeg kom frem til at det simpelt hen er fordi der kommer for meget vandstøv i finfilter så luften ikke kan komme igennem... for min kørte fint efter den havde fået lov at stå og har efterfølgende ikke oplevet dette.

• #3   11. jun 2009 hvor sidder udluftningen til tanken? er det afløbsslangen fra tanken?

• #4   11. jun 2009 nej i selve tankdækslet, er der et meget lille hul, som ik må være stoppet til

• #5   14. jun 2009 tak for de gode råd.
    Jeg var ude og køre på den igen i fredags og da var det også temmelig, væmmelig vådt, men problemet ser ud til at være forsvundet pist væk uden at jeg har gjort noget. Så nu håber jeg bare at det bare bliver væk :o)

Kommentér på:
MCen taber pusten

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce