{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så er jeg tilbage på vejen
  • #1   20. jun 2009 Velkommen tilbage og held og lykke med at finde en MC.

  • #2   20. jun 2009 Køb en lille Kina Mc at starte med de vejer ikke meget og er billige. Og hvis du finder ud af at du ikke kan køre med din ryg hvis den bliver dårligere har du ikke mistede mange penge.

  • #3   20. jun 2009 Brian B
    jeg har købet en yamaha dt 125 til at prøv mig/ryggen af på. men der er jo også en masse Kina Mc som du skriv ,måsk sku jeg tænk lidt i de bane også


  • #4   20. jun 2009 Ja jeg er i hvert fald glad for de to Kina motorcykler som jeg har. De køre og starter hver dag og holder fint til hverdags kørsel på arbejde. Lige nu får jeg snart skiftede bag støddæmper på min Dorton fordi de er alt for bløde! Det er måske en god ting at vide så du ikke køber sådan en. For det har din ryg ikke godt af medminder du skifter støddæmperne. Jeg skifter mine i næste uge til nogle der normalt sidder på en Kawasaki ER-5 som kan klare 418 Kg plus 23 % hvis du spænder dem op. Dem der sider standart på Dotonen kan kun klare 175 når de er helt spændt op. Men de er stadig alt for bløde. Jeg kan trykke dem i bund med mine 100 Kg når jeg har Mc udstyr på.

  • #6   20. jun 2009 det er også lykke at søge efter ny mc, men det kan også være sværet at valge hvad men vil har. det skal være en ,der ikke er tung at kører og lægge ned i sving og men kan side ret op på den ikke bøjet frem over som en sport cykel. så har i forslage så må i godt sige til. på forhånd tak

  • #7   20. jun 2009 Tja.....Hvad skal jeg sige - Først: Godt du er rask egen og - Hvad med en NSU (Ha-Ha)
    Det bliver svært at finde den rate MC til dig, da hver MC har afjedring...og såmed giver proplemer til ryg. De nyer MCer i den letvægtsklasse er dog en go alternative. Prøv en med justerbare fjederben og prøv den på en længer tour ingen du beslutter dig. Kender problemet fra min søster, det ende dog desvære med at hun hold at køre MC
    Held og lykke herfra -


  • #8   20. jun 2009 Hej KNT

    Jeg er i samme båd som dig jeg har også ekstrem dårlig ryg og sidste år var jeg ved og opgive drømmen om og køre mc pga. rygsmerter.
    Jeg havde en touring maskine ,men solgte den og købte en cruiser.
    Jeg har nu en Suzuki Intruder, som er sænket og fodhvilere afpasset så jeg sidder godt og nu kan jeg køre i rimelig lang tid uden de store problemer.Det kunne være et forslag.Jeg har lidt af dårlig ryg hele livet så jeg ved en del om det så du kan skrive til mig hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med.
    Jesper S.


  • #9   20. jun 2009 Jesper S
    jeg takker mange for du tilbuder din hjælp.da jeg er lidt på afveje med rygge skade og motorcykel, det er en hele nyt liv man start med rygge poblem og mc vil jeg ikke und være så længe jeg kan komme ud og køre bare lidt, men der er over med sport/ræs cykel og træf. jeg er over i noget cruiser og nu nå man er suzuki mand er det en rigtig go bud


  • #10   22. jun 2009 Hej KNT

    Jeg kan foreslå dig at køre cruiser... Jeg er selv rygoperetet grundet discosprolaps og kan slet ikke køre på andre cykler - . Vil altid have svag ryg. Men på min kawa kan jeg kører fra Køge til Skagen i stort set et stræk.

    Klems Amanda


  • #11   22. jun 2009 hej Amanda G det bliv også en cruiser jeg skal på kig efter. ja det er ryg er noget trals noget ,jeg har en discos skive der er væske tab i som gå ind og klemme på nerven i rygge så skal ned og lægge efter 4-5 time gå og ståen og lægen vil ikke operetet det da det vil gi støre poblem ind jeg har nu frem over


  • #12   22. jun 2009 plus at der er slide gigt i ryggen også ,men jeg vil ud og køre motorcykel igen så må ud og kig på cruiser mc

  • #13   23. jun 2009 Den cruiser du vælger monterer du ryglæn på. Det virker. Så sidder du ligesom hjemme i sofaen.

Kommentér på:
så er jeg tilbage på vejen

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce