1.501 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
10. feb 2006 Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Ny kobling {{forumTopicSubject}}
Min kobling er begyndt at fedte lidt ved meget frisk kørsel så den skal jo skiftes
Er det noget jeg kan selv. Har rodet en smule med cyklen men kun bremseskift, olieskift etc. Har ikke haft motoren åbnet. Og det er efterhånden mange år siden jeg skiftede gearkasse på min gamle puch 3 gears. Så er lidt nervøs for det. Men ud over det hvad skal så købes hjem, og hvor fra?
Ser frem til svar.
Martin
Btw. Kører på en fireblade fra 93
nov 2005
Følger: 22 Følgere: 22 MC-er: 2 Emner: 73 Svar: 1.079
Men anskaf en værkstedmanual, så har du masser af hjælp...
dele kan købes ved onlineparts.dk eller via din lokale forhandler
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 22
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
okt 2007
Følger: 29 Følgere: 28 MC-er: 1 Emner: 2 Svar: 22
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 42 MC-er: 5 Annoncer: 1 Emner: 400 Svar: 2.364
Ny kobling