GSX-R

GSX-R

Medlemmer: 926
Forside Forum Medlemmer Annoncer MC-er
3.027 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Lys i begge lygter foran Lys i begge lygter foran

Hej er der nogle der har en løsning til at få lys i begge lygter foran der sidder 2 stk H4 pærer og der er kun 2 ledninger.
Og det er kun når jeg har langt lys på at begge lyser.
Overvejer at få fat på 2 fra en bil meeeen syntes ikke lige at det er den bedste løsning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af betonaffald 2.500 kr.
  • Opgravning af rødder fra buksbom busk 1.000 kr.
  • Fjerne ukrudt 500 kr.
  • Rengøring af lille sommerhus 400 kr.
  • Rengøring af køleskab og 3 fryse skuffer 700 kr.
  • Udskift S16 kraftstik 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys i begge lygter foran
  • #1   7. jul 2009 hmm ulovligt....det viste jeg ikke ....kan heller ikke se hvorfor det skulle være ulovligt den anden suzuki jeg havde var der da lys i begge lygter, men ved selvfølglig ikke om det var lavet om inden jeg købte den!!!!!
    men jeg ved at der kun er 2 ledninger til hver lygte så det er ikke bare trylle trylle smiley desværre

• #2   7. jul 2009 Kan ikke se hvorfor det skulle være ulovligt, hvis det bare virker rigtigt med langt og kort lys.. men tjek den her dims, koster en 500kr.
    (link fjernet)

• #3   8. jul 2009 Min cykel er fra England og der er 2 H4 pære som lyser samtidigt og det er den synet med......

• #4   9. jul 2009 øhh hallo du carsten C der er sq da lys i begge mine lygter både parkering og ved nær og fjern lys jeg mente også det samme som dig men det sage syns manden at det var det ikke.. så jeg ville mene at der er fuldt ud lovligt

• #5   9. jul 2009 men hidi s du kan jo selv om vi ikk er glade for det kan du lave noget ''fusk'' ved at tage de ledninger fra den ene og føre vidre til den anden.. det er en let og hurtig måde at gøre det på..

• #6   9. jul 2009 hehe jeg takker for jeres svar, men jeg tror at jeg holder mig til Alexander bud det ser ud til at være den bedste løsning. smiley
    Endnu engang tak til jer alle for jeres hurtige svar og løsninger smiley

• #7   9. jul 2009 var da så lidt ja jeg tror også at alexander's løsning det er den bedste løsning hvis jeg skal være helt ærlig

• #8   9. jul 2009 Det er jo kun 2 ledninger du skal luse mellem forlygterne. smiley

Den ene er der kun langt lys i som så skal luses over på den anden pære, og tilsvarende på den anden pære med kort lys i.

Jannik...

• #9   9. jul 2009 JannicK U. - Når man bruger den løsning vil der så ikke være langt lys i den ene hele tiden?
    Det man opnår med den dims fra mit link, er at den fungere som en modstand, så fjernlyset ikke er kraftigt, men er tilsvarende nærlyset.

• #10   9. jul 2009 Nope.

Nærlys i begge samtidigt og langt lys i begge samtidigt, lige som på motorcykler hvor det er standard med 2 stk H4

Her er der jo langt lys i den ene og kort i den anden, så man skal jo bare luse en ledning fra de ledninger der er kort og langt lys på over på de ben i pærene som ikke bliver brugt nu. smiley

Det kan så være at man skal sætte et relæ på som slukker det korte lys når man har langt lys på hvis parabolerne/glasset ikke kan tåle varmen. (et relæ som tændes af langt lys +)

Jannik...

• #11   11. jul 2009 Hej til jer alle jeg har oploadet billeder af mine ledninger så i kan se at der kun er 2 i hver lygte, jeg har fundet ud af at jeg kører med langt lys i den ene hele tiden og når jeg slår over på langt lys så tænder det lange lys i den pærer ?????? hmmm underligt
    billeder af ledningssystemet kan ses under min profil
    endnu engang tak for alle input ti dette emne. smiley

• #12   11. jul 2009 den skal være tybe godkendt med 2 lygter hvis det skal være lovligt

• #13   13. jul 2009 Nej det er jo det jeg siger at jeg kører med langt lys hele tiden på den ene og sætter jeg langt lys på så lyser de begge selvfølgelig men der er ikke nærlys??? det må da være ham jeg har købt den af som har fusket!!!??? kan ikke forestille mig at de er sådan fra nye af vel???? men spørgsmålet er hvordan ændre jeg det og kan jeg ændre det så jeg kan havde nærlys i begge lygter?

• #14   14. jul 2009 Helt ok, smiley
    Jeg kigger på det skal nok finde på noget hehe men tusind tak for alle input.
    jeg skriver nå jeg har fixet det :-).....hvis jeg da finder en god og brugbar løsning.
    Hygge indtil da

• #15   14. jul 2009 Heidi: Mon ikke bare det er byttet om på stikkene? Normalt kører man kun med nærlys i den ene (denne er der også lys i, når det lange lys aktiveres). Når du tænder for lang lys, skulle den anden pære (den i lang-lys parabolen) gerne tænde. smiley

• #16   15. jul 2009 Simon: hmm ved det ikke er næsten 100% sikker på at der er fjernlys på begge stik men det er da værd at prøve, men det ændre jo desværre ikke på det at jeg vil havde nærlys i begge lygter på samme tid og fjernlys i begge på samme tid smiley

Kommentér på:
Lys i begge lygter foran

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce