1.583 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
13 Svar
Hvis nu jeg skulle sælge Trudy Hvis nu jeg skulle sælge Trudy
Ved sq ikke rigtigt hvad jeg/vi vil, men er lidt lun på en Deauville.
Vi kører for det meste 2 på cyklen og tager en del lange udenlandsture og selvom Trudy har gjort det godt er hun ikke optimal til den slags kørsel.
Ved godt at markedet er trængt lige nu, men er 75-80K ikke en rimelig pris for hende. Ud over det udstyr som der er billeder af er der kommet et Mustang sæde på og der er lavet strømudtag til impulslader og cigartænderstik
Hun er spækket med Highway Hawk udstyr og har kørt ca 37.000 km.
0 synes godt om
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.191
Selv om du har bygget en masse fine dele på, så er de mere spændende for dig end for en køber, så med mindre du har originalstumperne liggende, så giver de intet positivt bidrag til prisen, som jeg i øvrigt tror er for optimistisk. Aldeles pæne eksemplarer af de her handles mellem 45 og 60000 i disse dage.
P¨den anden side kunne du jo også kaste blikke på en af de senere NTV-er med noget kåbe og tasker. Det er grundlæggende samme cykel, og den er jeg faktisk kommet til at sætte overordent meget pris på.
Du kan sikkert låne Rassers til en tur i week-enden - den er ikke i overvældende smuk stand med teknisk fin og aldeles velkørende - og så ville du kunne skifte "gratis" eller måske endda have en sjat til overs.
dec 2005
Følger: 37 Følgere: 36 MC-er: 5 Emner: 45 Svar: 501
Da du skrev prisen tænkte jeg at det var en VS1400 du skrev om og selv en VS1400 kan du idag finde ned under 70k.!
Så skal du også huske på at en sprit ny M800 til lige under 100k og måske endda ned omkring din "ønske-pris".?
Der er flere ting der har rykket priserne ned i DK, overflod af import, billigere nye modeller OG vores finans-krise.!
Folk sælger jo ud af deres legetøj, som bare f....
Go tid at være køber, dårlig tid at være sælger
-Men netop som jeg er inde på sidst, så er det jo godt at være køber og du er jo i denne situation både sælger og køber. Jeg ville sætte prisen væsentlig ned og gå efter et rigtig godt indkøb af den nye maskine hvsi jeg var dig.
jul 2006
Følger: 36 Følgere: 39 MC-er: 4 Emner: 266 Svar: 1.736
dec 2006
Følger: 9 Følgere: 8 MC-er: 2 Emner: 13 Svar: 289
nov 2008
Følger: 30 Følgere: 18 MC-er: 6 Emner: 55 Svar: 1.352
Der kan vel omprioriteres i parcelhuset:)
aug 2005
Man kan have en god NTV på gaden for under 35000
jun 2007
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 65 Svar: 935
du skal da ikke love min kværn ud uden tilladelse? :-O, og endda SLET ikke sige den er i dårlig stand hehe.
men ja gert du er velkommen til at prøve en tur hvis du har lyst
apr 2006
Følger: 3 Følgere: 50 MC-er: 8 Emner: 151 Svar: 1.345
Tanken om at beholde Trudy til at køre til iskiosken har da strejfet mig, men friværdien er nærmest hellig her i huset (siger jeg).
Og Rasmus - vil gerne prøve din NTV hvis jeg ikke bliver for våd, både ind- og udvendig, i løbet af weekenden.
dec 2004
Følger: 11 Følgere: 11 MC-er: 3 Emner: 177 Svar: 1.232
Hvis i tit kører lange ture, og er to på maskinen, så kan jeg godt forstå du kigger i retning af en Deauville,- den er jo som bygget til længere udenlandsture,- Intruderen er altså mere til små korte ture herhjemme.
Prøver du en NTV, så husk at momentkurven er noget anderledes end på en Deauville,- godt nok samme motor, men knasten og tændingen og svinghjulet blev ændret for at give Deauville en fladere og mere touringsorienteret momentkurve.
Men uanset hvad du/i vælger,- så held og lykke med det.
aug 2005
Tror du ikke du roder NTV og BROS/HAWK sammen?
Momentkurven på NVT topper ud ved 1058 omdr/min. Det fås da vist ikke fladere. Den har også den deraf følgende langbenede gearing, som gør, at man oftest føler, at man starter den i andet gear - ikke, at det er noget problem - den trækker det jo bare:-)
dec 2004
Nej,- jeg tror ikke jeg roder NTV og BROS/HAWK sammen.
Her er ordret hvad mc-revyen skrev i 1998. " Stel og motor er nemlig hentet fra den fine mellemklasse-maskine NTV 650. Motoren yder forsat 56 hk, men ændret knasttiming og -tænding og et større svinghjul sammen med kortere udstødning med mindre rørdiameter giver Deauville en fladere momentkurve."
aug 2005
http://hpholm.dk/ntvtest.html
dec 2004
Så hvordan mc-revyen er kommet frem til det resultat er ikke godt at vide..
Hvis nu jeg skulle sælge Trudy
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside