{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

batteri {{forumTopicSubject}}

Hej alle

søger kritisk hjælp! ..

købte en brugt r6 fra 2002 igår, den kørte upåklageligt hele vejen hjem.
Så idag hvor jeg vil til at starte den igen, så sejtrækker den og kan ikke starte, jeg tænker om det er et nyt batteri der skal til ? - efter et par start forsøg kan den heller ikke vise displayet, teksten der står der.

Derfor søger jeg hjælp til dette problem, om det så er noget motormæssigt, eller om det blot er et nyt batteri der skal i.

Nogle der vil hjælpe mig ? smiley

Vh. Rasmus


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Stubfræsning 205 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Tilslutning af nye hårde hvidevarer 1.300 kr.
  • Rengøring 54 kvadratmeter Amager 400 kr.
  • Vinduespudsning 400 kr.
  • Fjernelse af hvepserede 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  batteri
Kommentér på:
batteri

Annonce