En anden form for Intruder En anden form for Intruder
Jeg er tosset , jeg erkender det .
Jeg har byttet min Savage og min Vulcan væk.
Det værste af det er at det jeg skal have i bytte , er på Sjælland , så endnu engang skal jeg over broen og til halvSverige.
Men hvad er det så idioten har anskaffet sig ?
Er det endnu en Intruder ? eller er det endnu en Virago?
Nej det er en HARLEY jeps man har fået en HD igen...
Godt nok skal der skrues og gejles , men det er det man kan li...
Her er et link til et billede af den
[
URL= http://img7.imageshack.us/i/harleyzlz.jpg/][IMG]http://img7.imageshack.us/img7/4361/harleyzlz.th.jpg[/IMG][/URL]
Jeg er 112% sikker på at det bare bliver maskinen for mig ... ellers kan den sælges igen
Selv Hunulven Ilse (min tyske kone) har sagt ok , med den begrænsning at der ikke må bruges penge det næste år.
aug 2005
Følger: 131 Følgere: 138 MC-er: 4 Emner: 518 Svar: 21.198
Tillykke - og god fornøjelse i værkstedet;-)
apr 2004
Følger: 32 Følgere: 34 MC-er: 8 Emner: 40 Svar: 880
apr 2009
Følger: 8 Følgere: 6 MC-er: 4 Emner: 18 Svar: 497
Utroligt at det skal være mere end dobbelt så dyrt fordi man har trailer bagefter.
apr 2004
Følger: 16 Følgere: 18 MC-er: 2 Emner: 136 Svar: 1.369
apr 2009
apr 2009
Ringede onsdag til den forbandede sjællænder om hams adresse og de sidste ting inden jeg skulle til Sjælland i morgen.
I slutningen af samtalen nævner han så lige løseligt at der forresten ingen stelnummer er i HD'en men der kan sagtens opnåes en indhugningstilladelse og at der godt nok har været en for at købe den tidligere men blev bange for det der med nummeret, men det skulle jeg ikke være og bla bla bla.
Jeg har snakket med CAPS , Harley importøren og jeg har snakket med Skat i Aalborg , Capa siger at der ikke mere kan opnåes den tilladelse og Skat siger også nej , så :
1: Enten aner den forbandede sjællænder ikke at det ikke kan lade sig gøre og det er synd eller:
2: Ved han udmærket godt at der et problem og regner med den dumme Jyde ikke fatter en hujende fis.
Prisen taler for nummer 2 , jeg ville have fået en Harley 1971 Sportster med transport for under 20 k , for godt til at være sandt ?
JA FOR HELVEDE .
Og nu kan jeg nøjes med at køre ned og hente min nye lift i Sønderborg
En anden form for Intruder
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside