Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne plantesten ud til fortorv. 2.200 kr.
  • Sætte basic gardinstang op fra IKEA og sætte en lampe op på børneværelse 1.000 kr.
  • Spejlophængning 700 kr.
  • Reparation udskiftning af hoveddørs lås, da den binder 1.280 kr.
  • Skift af karburator og service på havetraktor uden klippebord 1.650 kr.
  • Hækkeklipning 1.900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anden front til gsx 600 f
  • #1   30. jun 2008 Du skal igang med noget glasfiber og en anden lygte... Der fåes ikke noget andet der passer.

• #2   30. jun 2008 hmm, nu er jeg ikke den skarpeste med glasfiber, så det vil nok være en skam at jeg begynder på det.. smiley

Så må jeg jo finde en der kan finde ud af det, mon der er en herinde der kan det..??

• #3   30. jun 2008 Find en gammel ridset kåbetop fra en anden cykel magen til din. Gå i byggemarkedet og køb et rep. sæt til sejlbåde, og følg brugsanvisning og find masser af tip på google....

Det er da en udfordring at prøve selv.

Men først skal du finde den lygte, som du gerne vil bruge, og få beslagene bag kåben tilpasset med evt. ekstra påskruede beslag.

Du skal også have fat i et kåbeglas, der vil passe, men ellers kan man sagten save det til.

• #4   30. jun 2008 Jeg kunne godt selv forsøge med det, men jeg tror sgu det vil være lige så billigt at få en anden til at gøre det, som det ville være at bruge så meget tid på at forsøge, og lave om igen og igen.. smiley

• #5   30. jun 2008 Så prøv at søge i forum under glasfiber, og kontakt nogen af dem der har prøvet - det kan da være at du er heldig... smiley

• #6   30. jun 2008 det prøver jeg.. tak for hjælpen

Kommentér på:
Anden front til gsx 600 f

Annonce